پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار و بيعت جمع كثيري از اقشار مختلف مردم كشور با معظم له

حضرت آيةا... خامنه اي رهبر جمهوري اسلامي ايران با اشاره به استقلال ملت ايران در تصميم گيري و انتخاب راه و سرنوشت خود فرمودند: امروز شايد ملت سرفراز ايران تنها ملتي باشد كه از هيچ قدرت خارجي فرمان نمي برد و براي آينده اش تصميم مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي رهبر كشورمان اين مطلب را امروز در جمع كثيري از اقشار مختلف امت حزب ا... جهرم و بخش هاي تابعه، كاشان، فريمان، سرخس و احمد آباد، نكاء‌، بوشهر، بندر ديلم و نيز خواهران عزادار بندر گناوه كه جهت اعلام بيعت با رهبر و ولي امر مسلمين به تهران آمده اند اظهار داشتند.
در اين ديدار كه با ابراز احساسات پرشور حاضرين و سردادن شعارهاي «ما همه سرباز توايم خامنه اي - گوش به فرمان توايم خامنه اي» و «اطاعت از خامنه اي اطاعت از امام است،» همراه بودابتدا گروه سرود بسيج دانش آموزي كازرون در فراق امام عزيز امت اسلام سرود ويژه اي را اجرا كرد و سپس حجةالاسلام والمسلمين آيت الهي امام جمعه جهرم طي سخنان كوتاهي عروج ملكوتي رهبر فقيد جهان اسلام را به محضر حضرت آيةا... خامنه اي تسليت گفت و طي مراسم ويژه اي مراتب بيعت ديدار كنندگان با ايشان را اعلام داشت.
آنگاه رهبر مسلمين جهان متقابلاً ارتحال جانسوز امام امت را به حاضران تسليت گفتند و طي بيانات مبسوطي ضمن تمجيد از وفاداري و فداكاري ملت مسلمان و با ايمان ايران نسبت به اسلام و امام فرمودند: عمل صالح يك ملت با تقوا و با ايمان مي تواند عزت و استقلال او را تامين كند و امروز شايد در ميان ملل جهان ملتي مانند ملت مستقل ايران كه از هيچ قدرت خارجي فرمان نمي برد و خودش تصميم مي گيرد و راه خود را انتخاب مي كند يافت نشود.
ايشان از ايران به عنوان يكي از نادرترين كشورهاي جهان كه داراي زمينه هاي فراوان عمران و آباداني است نام بردند و افزودند: اگر ما دو برابر امروز نيز جمعيت داشته باشيم مي توانيم بدون كمترين نيازي به ديگران خود را اداره كنيم و يكي از اهداف تحميل جنگ هشت ساله بر كشور ما اين بود كه در راه پرداختن به احياء زمينه هاي عمران كشور تاخير بيافتد.
رهبر انقلاب اسلامي با بيان بي ثمر بودن فشارهاي استكبار جهاني، بر زنده بودن، لياقت و رشد ملت مسلمان كشورمان تأكيد كردند و افزودند: هنگامي كه ملت ايران به كمك مسؤولين و مديران دلسوز بتوانند از ايران كشوري آباد، آزاد، مرفه، برخوردار از عدالت اجتماعي و ارزش هاي اسلامي بسازند آن روز انقلاب بزرگ و شكوهمندمان به عنوان يك الگو به همه كشورهاي اسلامي صادر خواهد شد و اين چيزي است كه استعمار و استكبارآن را مي دانند.
حضرت آيةا... خامنه اي اجتماعات شكوهمند مردم و اظهار وفاداري آنان را نشانه هائي از لياقت ملت خواندند و فرمودند: آمريكا و اذنابش هر چه تلاش كنند نخواهند توانست اين ملت را از دستيابي به جامعه نمونه اسلامي و از رسيدن به آن قله اي كه امام در نظر داشتند باز دارند.
رهبر جمهوري اسلامي ايران در پايان سخنانشان مردم را به حفظ وحدت و شور و احساس حاكم بر جامعه اسلامي مان توصيه كردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در اين ديدار علاوه بر اقشار مختلف مردم همچنين ائمه جمعه، روحانيون، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مسؤولين و خانواده معظم شهدا از شهرهاي جهرم و بخش هاي تابعه، كاشان، فريمان، سرخس و احمدآباد، نكاء، بوشهر و بندر ديلم حضور داشتند.
بنابر همين گزارش از سوي مردم كاشان تعداد 141 قطعه طلا و زيور آلات جهت پشتيباني مالي از رزمندگان اسلام و نيزچكي به مبلغ يك ميليون و پانصد هزار ريال از سوي اهالي بندر ديلم جهت ساختمان مرقد مطهر حضرت امام به دفتر مقام معظم رهبري تسليم شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /