پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ورود رهبر انقلاب‌ به شهر خامنه‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ در دومين‌ روز اقامتشان‌ در شهر تبريز پيش‌ از ظهر امروز براي‌ ديدار با مردم‌ شهر خامنه‌ در ميان‌ استقبال‌ پرشور و گرم‌ مردم‌ اين‌ شهر و شهرها و روستاهاي‌ اطراف‌ آن‌ وارد شهر خامنه‌ شدند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ كه‌ مسافت‌ 75 كيلومتري‌ ميان‌ تبريز و خامنه‌ را با اتومبيل‌ طي‌ كردند در بين‌ راه‌ به‌ ابراز احساسات‌ خالصانه‌ و مؤمنانه‌ اهالي‌ روستاهاي‌ اين‌ منطقه‌ كه‌ مقدم‌ معظم‌ له‌ را با قرباني‌ كردن‌ دهها رأس‌ گاو و گوسفند گرامي‌ داشتند پاسخ‌ گفتند.
جمعيت‌ انبوهي‌ از مشتاقان‌ ديدار حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ از اولين‌ ساعات‌ صبح‌ امروز از شهرها و روستاهاي‌ دور و نزديك‌ با پاي‌ پياده‌ و يا با وسائط نقليه‌ وارد شهر خامنه‌ شده‌ بودند تا با شركت‌ در مراسم‌ استقبال‌ از رهبر محبوبشان‌ بر پيوند مستحكم‌ خود با رهبر امت‌ اسلام‌ و تبعيت‌ از ولي‌ امر مسلمين‌ تأكيدي‌ دوباره‌ نمايند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ پس‌ از ورود به‌ خامنه‌ در اجتماع‌ بزرگ‌ مردم‌ اين‌ منطقه‌ كه‌ در استاديوم‌ ورزشي‌ اين‌ شهر ترتيب‌ يافته‌ بود شركت‌ كردند و به‌ ابراز احساسات‌ بي‌وقفه‌ آنان‌ پاسخ‌ گفتند.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ در اين‌ اجتماع‌ با شكوه‌ طي‌ سخناني‌ با اشاره‌ به‌ قدمت‌ و سابقه‌ علمي‌ و فرهنگي‌ شهر خامنه‌ فرمودند: وجود دانشمندان‌، روشنفكران‌ و شخصيت‌هاي‌ برجسته‌ در منطقه‌ ارونق‌ و انزاب‌ نشانه‌ هوشمندي‌ و پيشرفت‌ اين‌ خطه‌ در علم‌ و فرهنگ‌ است‌. مردان‌، زنان‌ و جوانان‌ خامنه‌ در خدمت‌ انقلاب‌، و سربازاني‌ جان‌ بركف‌ براي‌ اسلام‌ و قرآن‌ هستند و بايد استعداد خود را در ميدان‌ كسب‌ علم‌ و معلومات‌، هر چه‌ بيشتر بكار گيرند.
رهبر انقلاب‌ اسلامي‌ از موفقيت‌ جوانان‌ ايراني‌ در مسابقات‌ علمي‌ بين‌المللي‌ به‌ عنوان‌ نشاني‌ روشن‌ از استعداد برجسته‌ مردم‌ ايران‌ ياد كردند و در پايان‌ سخنانشان‌ فرمودند: ملت‌ بزرگ‌ ايران‌ با اتكاء به‌ استعداد ذاتي‌ و هوش‌ و توانايي‌ خود در راه‌ جبران‌ عقب‌ماندگي‌هاي‌ علمي‌ و تكنيكي‌ كشور گام‌ بر مي‌دارد و در مسابقه‌هاي‌ جهاني‌ ميان‌ ملت‌ها احساس‌ قوت‌ و قدرت‌ كرده‌ و هيچ‌ گاه‌ ضعف‌ و سستي‌ به‌ خود راه‌ نخواهد داد. ملت‌ ما نيرومند است‌ و هرگز تسليم‌ دشمن‌ نخواهد شد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ در پايان‌ اين‌ مراسم‌ با بدرقه‌ شورانگيز و بياد ماندني‌ مردم‌ منطقه‌، شهر خامنه‌ را به‌ قصد تبريز ترك‌ كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /