پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيام به مناسبت مراسم تشييع 1000 شهيد

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز به مناسبت تشييع پيكر پاك1000 تن از شهداي جنگ تحميلي پيامي به اين شرح صادرفرمودند:
بسم الله الرحمن الرحيم
اطلاع يافتم كه امروز بالغ بر 1000 تن از شهيدان بخون تپيده جنگ تحميلي تشييع مي شوند. پيكر مطهر و مبارك اين مجاهدان في سبيل الله پس از گذشت سالي چنداز شهادتشان امروز بار ديگر حال و هواي شهر تهران را بنفس روح بخش فرشتگان الهي،معطر، و به عطر بهشتي آغشته مي سازد و ياد گراميشان خاطره رشادتها و فداكاريها راكه از ياد رفتني نيست زنده و برجسته مي نمايد.
سلام خدا بر اين عزيزان و بر همه ي شهيدان اين مرز و بوم كه حصار تحميلي ماده پرستي و خودخواهي را شكافتند و راهي به ملكوت انسانيت والا به روي بشريت گشودند. سلام خدا بر اين فداكاران كه درروز غربت فضيلتها و ارزشهاي اسلامي به ياري دين خدا و دفاع از انقلاب اسلامي قدعلم كردند و غريبانه جان دادند. سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالحش بر اين اجساد پاك و نوراني كه از خود گذشتند تا كشور و ملت خود را از آسيب متجاوزان محفوظ دارند. سلام ما بر اين پاره هاي دل ملت كه دل از زندگي و راحت كندند تا آرامش دل امت و امام تضمينشود، مرگ را استقبال كردند تا اسلام زنده بماند، داوطلبانه به خاك افتادند تاايران سربلند گردد. درود خدا و اوليائش و درود همه ملت ايران بر آنان باد.
اينجانب به خانواده هاي داغدار و چشم انتظار اين شهيدان تبريك و تسليت عرضمي كنم و اميدوارم به بركت اين اجساد طيبه كه شب قدر، اولين شب آرامش آنان درمضجع ابدي است، شبهاي قدر بر آن خانواده ها و بازماندگان و بر همه ي ملت ايران مبارك گردد. و دعاي مستجاب حضرت بقيةالله الاعظم ارواحنا فداه در اين شبها دستگيرملت ايران شود.
به فضل الله و رحمته
سيد علي خامنه اي
21/12/71
مصادف باهجدهم ماه مبارك رمضان
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /