پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار و بيعت اقشار مختلف مردم استان هاي ايلام و فارس با حضرت آيت الله خامنه اي

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر جمهوري اسلامي ايران با اشاره به تلاش طولاني استعمارگران براي جدا كردن ملل اسلامي و قرار دادن آنها در مقابل يكديگر فرمودند: به بركت انقلاب اسلامي امروز ملت هاي مسلمان نسبت به هم احساس علاقمندي، دلسوزي و نزديكي مي كنند و روحيه ي اسلامي و اخوت در ميان آنها احياء شده است.
به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي صبح امروز در ديدار اقشار مختلف مردم استان هاي ايلام و فارس با حضرت آيت الله خامنه اي، حجت الاسلام والمسلمين محمدي نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام طي سخنان كوتاهي فقدان قائد عظيم الشأن اسلام، امام خميني را به محضر رهبر انقلاب تسليت گفت و بيعت حاضرين با ايشان به عنوان ولي امر مسلمين را اعلام داشت.
بنابر همين گزارش رهبر كشورمان در اين ديدار ضايعه ي ارتحال جانكاه امام خميني رهبر كبير انقلاب اسلامي را متقابلاً به حاضرين تسليت گفتند و طي سخناني با اشاره به مخالفت عميق استكبار جهاني با اسلام افزودند: امروز اعراب و ملت هاي مسلمان شبه قاره، آفريقا و آسيا بيش از هر چيز به مسلمان بودن خود افتخار مي كنند و اين در حالي است كه استكبار جهاني، به ويژه آمريكاي تجاوز كار و غارتگر كه از اعماق وجود با اسلام مخالفند از وحدت اسلامي و نزديكي مسلمانان با يكديگر دچار وحشت هستند.
رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر ضرورت تقويت وحدت و آشنائي ملل مسلمان با يكديگر فرمودند: مسلمانان جهان بايد بدانند كه ملت ما پيوند الهي اسلامي خود با ملل مسلمان را هرگز فراموش نخواهد كرد و اكنون كه مزدوران دست نشانده ي استكبار جهاني ملت ما را از زيارت بيت الله الحرام محروم كرده اند مسلمانان بايد در مراسم حج براساس بازگشت به اسلام، نزديكي و اخوت ميان يكديگر را تقويت كنند.
ايشان در پايان سخنانشان همگان را به كار و تلاش براي ساختن جامعه كامل اسلامي و پيوند مستحكم برادري با يكديگر فرا خواندند.
بنابر گزارش در اين ديدار اقشار مختلف مردم استان ايلام و شهر هاي فيروزآباد، قير و كارزين، فراشبند، ميمند و عشاير منطقه فيروزآباد، نيريز و استهبان، داراب، فسا و ساوجبلاغ و همچنين طلاب پاكستاني نهضت اجراي فقه جعفري مقيم قم نيز حضور داشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /