پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار و بيعت روحانيون، مسؤولين، نمايندگان و جمعي از مردم استان هاي يزد و كهگيلويه و بوير احمد

اسلام پايه هاي استكبار جهاني را به لرزه در آورده و كفر جهاني از اسلامي كه پرچم آن بدست جمهوري اسلامي ايران است احساس خطر مي كنند و اين خود نشان دهنده قدرت ماست.
اين مطلب را صبح امروز حضرت آيت الله خامنه اي رهبر كشورمان به هنگام بيعت گروهي از اقشار مختلف امت حزب الله با ايشان بيان فرمودند و با تأکيد براينكه كه اهداف ما در اسلام خلاصه مي شود افزودند: اسلام فقط يك اعتقاد نيست بلكه زندگي طيبه انسان هاست كه ثبات معنوي و مادي، امنيت روحي و اجتماعي، علم و دانش، بينش و تحقيق، تعبد، خلوص و توجه به خدا را در برمي گيرد. اسلام امتحان خود را پس داده است و قادر است به عنوان يك حصار محكم و سنگري بزرگ از حيثيت و شخصيت معتقدين و مؤمنين به خود دفاع كند.
رهبر انقلاب در اين ديدار كه با ابراز احساسات پرشور اقشار مختلف مردم استان هاي يزد و كهگيلويه و بوير احمد تواٌم بود با اشاره به اينكه دشمني استكبار با ما به خاطر اسلام است فرمودند: اگر درجائي كفر جهاني در برابر اسلام بي تفاوت باشد بايد بدانيم كه اين اسلام با اسلام زمان پيامبر مطابقت ندارد و روح و طپش حقيقي اسلام در آن نيست و آن اسلامي كه صناديد زر و زور و اقطاب قدرت جاهلي و طاغوتي را مي ترساند اسلام ناب محمدي است.
ولي امر مسلمين در ادامه سخنانشان به شهادت مظلومانه سومين شهيد محراب آيت الله صدوقي اشاره كردند و فرمودند: شهيد صدوقي يكي از پيشاهنگان انقلاب، يار صميمي امام، عالمي بزرگوار و شخصيت برجسته و ممتازي بود كه حقاً از پشتوانه هاي با ارزش نهضت ما محسوب مي شد و شهادت اين مرد بزرگ چهره گروهك ها و منافقين قسي القلب و كينه توز را براي ملت ما و مردم جهان روشن ساخت و حاميان آنها كه مدعي طرفداري از حقوق بشر بودند را رسوا كرد و از سوي ديگر حوادثي از اين دست كه به بروز مقاومت و ايمان عميق و كم نظير ملت مسلمان و با اخلاص ما انجاميد دل مردم را نلرزانيد بلكه به عكس آنها را نسبت به صحت اهدافشان و راهي كه دنبال مي كنند مطمئن تر كرد و اين خود يكي از نشانه هاي مؤمنين وا قعي است.
رهبر جمهوري اسلامي ايران با تأکيد بر اينكه حوادث تلخ و فشار دشمنان ايمان مؤمنين را به خدا عميق تر و مطمئن تر مي سازد به سالگرد فاجعه سرنگون كردن يك فروند هواپيماي مسافربري ايران توسط مزدوران آمريكا اشاره كردند و فرمودند: از اين جنايت ضد بشري مي توان به وسعت دامنۀ دشمني آنان پي برد. آمريكا كه مدعي تقيد به قوانين بين اللملي است در روز روشن و در برابر ديد جهانيان و رادار ها، هواپيما ي مسافربري بي دفاع ما را تنها به اين دليل كه متعلق به ايران اسلامي است سرنگون كرد و اين خود نشان دهندۀ آن است كه اسلام، پايه هاي كفر و استكبار جهاني را به لرزه در آورده است.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از بياناتشان با اشاره به حساسيت آمريكا، اسرائيل و دول سر سپرده نسبت به اصل برائت از مشركين در مراسم حج فرمودند: حج معني دار، هنگامي است كه با برائت از طواغيت و بت هاي زر و زور همراه باشد و به همين خاطر همه دستگاه هاي استكباري دنيا همدست شدند و آن فاجعه را به دست عمال آمريكا عليه زائران بيت الله الحرام به وجود آوردند.
رهبر كشورمان در پايان بيانات شان با اشاره به اينكه مردم با ايمان ايران ثابت كرده اند اهل حركت و عمل صالحند بر ضرورت تقويت ايمان، حفظ يكپارچگي و وحدت تأکيد كردند. ايشان در اين ديدار همچنين ارتحال جانسوز امام خميني رهبر كبير انقلاب اسلامي را متقابلاً به حاضرين تسليت گفتند.
به گزارش خبرنگار ما درهمين ديدار حجت الاسلام صدوقي نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد طي سخنان كوتاهي ارتحال جانكاه قائد عظيم الشأن اسلام امام خميني را به محضر حضرت آيت الله خامنه اي تسليت گفت و مراتب بيعت حاضرين با ايشان به عنوان ولي امر مسلمين را اعلام داشت.
در اين ديدار حجج اسلام صدوقي و ملك حسيني نمايندگان ولي فقيه در استان هاي يزد و كهگيلويه و بوير احمد به اتفاق ائمه جمعه، روحانيون، مسؤولين و نمايندگان مردم اين دو استان در مجلس شواري اسلامي و نيز اقشار مختلف مردم و خانواده هاي معظم شهداي استان هاي يزد وگهگيلويه و بوير احمد حضور داشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /