پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار و بيعت اقشار مختلف امت حزب الله با ولي امر مسلمين

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر جمهوري اسلامي ايران با بيان اين مطلب كه دست قدرتمند پروردگار هادي و حامي انقلاب است وحدت مردم در عواطف، ايمان و شعار را ارزشمند خواندند و حفظ اين يكپارچگي مورد تأکيد قرار دادند.
رهبر كشورمان امروز به هنگام بيعت گروهي از اقشار مختلف امت حزب الله با ايشان به عنوان رهبر و ولي امر مسلمين ضمن تسليت متقابل ارتحال جانگداز قائد عظيم الشأن اسلام به ديدار كنندگان، از ايران اسلامي به عنوان ام القراء اسلام نام بردند و فرمودند: در اين ايام حساس در حالي كه ملل اسلامي و مستضعفين سرتاسر عالم كه احساس يتيمي و داغدار شدن مي كنند و به حركت ملت ايران چشم دوخته اند، حفظ انسجام مردم و حضور يكپارچه ملت در صحنه پس از ارتحال ملكوتي امام خميني موجب اميد دوستان اسلام در اقصي نقاط جهان و تحير و يأس دشمنان شده است.
ولي امر مسلمين با تأکيد بر اهميت ايمان و عمل صالح در برخورداري از نصرت الهي فرمودند: وحدت مردم در برابر احساسات پاكشان، ايمان و شعار ها بسيار با ارزش است و بايد آنرا با حضور هرچه بيشتر در صحنه دفاع از انقلاب در تمامي ميدان ها حفظ كنند و به ارتباط محبت آميز خود با مسؤولين تداوم بخشد.
حضرت آيت الله خامنه اي در پايان سخنانشان عبوديت الهي و تسليم در برابر حق و كار براي رضاي خدا را از اصلي موفقيت هاي انقلاب و جمهوري اسلامي دانستند و تأکيد كردند كه دست نيرومند الهي اين مردم و مسؤولان كشور را همانند گذشته كمك كرده و به پيش خواهد برد.
به گزارش خبرنگار ما در اين ديدار كه با ابراز احساسات پرشور حاضرين و دادن شعار هاي مستمري در اطاعت از رهبري توأم بود حجت الاسلام مقدسي امام جمعه محلات طي سخنان كوتاهي بيعت ديداركنندگان با مقام رهبري را اعلام داشت و ارتحال جانسوز رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني را به ايشان تسليت گفت. در اين ديدار اقشار مختلف مردم محلات، دليجان و نراق، دزفول، لارستان، بندر لنگه، لامرد فارس، فلاورجان، قهديرجان، كليشاد و اصناف شهري به همراه ائمه جمعه، روحانيون و نيز نمايندگان اين شهر ها در مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /