پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ملاقات حضوري و حضور دانش آموزان در نماز جماعت ظهر و عصر

حضرت آيةالله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در دومين روز از اقامتشان در «شهركرد » مركز استان عشاير نشين چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز از نزديك هزاران نفر از مردم اين استان را يكايك به حضور پذيرفتند.
مراسم ملاقات حضوري زنان و مردان استان چهارمحال و بختياري با مقام معظم رهبري به مدت چهار ساعت و در فضائي آكنده ازشور و هيجان انجام شد و طي آن مشتاقان و علاقمندان به ولايت فرصت يافتند تا از نزديك ضمن ديدار با رهبر انقلاب اسلامي به طرح مسائل و مشكلات خود بپردازند.
در اين ديدار كه در محل دبيرستان علوم و معارف اسلامي شهركرد ترتيب يافته بود جمعيت زيادي از مردم با ايمان و انقلابي اين منطقه در حالي كه اشك شوق بر ديده داشتند پيوسته شعار ميدادند: «صل علي محمد بوي خميني آمد» و «دسته گل محمدي به شهر ما خوش آمدي» حضرت آيةالله خامنه اي در مراسم ملاقات حضوري آحاد مردم با ايشان براي يكايك آنان آرزوي سلامتي و موفقيت كردند و به مسئولان دفترشان دستور دادند تا ضمن بررسي مسائل و مشكلات مطرح شده مردم اقدامات لازم را براي حل اين مشكلات بعمل آورند. ديدار عمومي و رو در روي آحاد مردم اين استان با مقام معظم رهبري موجي از شادي و شعف را در ميان اقشار مختلف مردم بوجود آورد و ديدار كنندگان پس ازملاقات با رهبر انقلاب اسلامي براي سلامتي و طول عمر معظم له دست به دعا برداشتند.
اين گزارش،‌ همچنين حاكي است در پايان اين ديدار مراسم نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آيةالله خامنه اي و با حضور جمعي از دانش آموزان مدارس « شهركرد» اقامه شد.
در پايان مراسم نماز جماعت، مقام معظم رهبري طي سخنان كوتاهي اهميت برگزاري نمازهاي جماعت در مدارس را مورد تأكيد قرار دادند و دانش آموزان را به فراگيري و رعايت آداب نماز و مسائل مربوط به آن و نيز آموختن معاني و مفهوم نماز توصيه كردند.
رهبر انقلاب اسلامي، همچنين توجه نوجوانان دانش آموز را به حضور قلب به هنگام اقامه نماز جلب كردند و دعا و نيايش آنان را در حق پدر و مادر،معلمان، مصالح و منافع اسلام، انقلاب و دولت اسلامي خاطر نشان ساختند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /