پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم استقبال از مقام معظم رهبري در شهركرد

حضرت آيةالله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در مرحله ديگري از سفرشان به مناطق محروم كشور و به منظور ديدار با مردم اين مناطق، پيش از ظهر امروز (چهارشنبه) درميان استقبال پرشور و كم نظير مردم مسلمان و انقلابي استان چهارمحال و بختياري وارد «شهركرد» مركز اين استان عشاير نشين شدند.
مردم شهركرد و مناطق دور و نزديك اين استان با اجتماع انبوه در دو سوي خيابانهاي مسير عبور اتومبيل حامل رهبرانقلاب اسلامي كه با شاخه هاي گل مزين شده بود، مقدم رهبر محبوب خود را با اشك شوق و لبخند شادي گرامي داشتند.
شكوه مراسم مردمي استقبال از مقام معظم رهبري در شهركرد از عشق و علاقه وصف ناپذير مردم با ايمان و سلحشور اين خطه از ميهن اسلامي به ولايت فقيه و مقام معظم رهبري حكايت داشت.
مردم خونگرم و عشاير سلحشور چهارمحال و بختياري در حالي كه پرچم هاي جمهوري اسلامي ايران، شاخه هاي گل و تصاويري از رهبر انقلاب اسلامي را در دست داشتند با پخش نقل و شيريني، پاشيدن گلاب و قرباني كردن گاو و گوسفند به استقبال از حضرت آيةالله خامنه اي شتافتند و با سردادن شعارهاي انقلابي، شور و شعف صادقانه خود را از ديدار مقام معظم رهبري ابراز كردند.
مردم مؤمن و انقلابي شهركرد و روستاهاي اطراف از مرد و زن و پير و جوان از اولين ساعات صبح امروز در طول مسير استقبال از مقام معظم رهبري اجتماع كرده بودند و بي صبرانه ورود معظم له را به شهر خود انتظار مي كشيدند.
بسياري از زنان از جمله زنان عشاير استان نيز همگام با ديگر اقشار مردم در حالي كه كودكان خود را در آغوش داشتند در ميدان مركزي و خيابان اصلي شهركرد اجتماع كرده بودند تا مراتب عشق و محبت خود را به رهبر محبوب خويش ابراز دارند.
به رغم تدابيري كه از قبل براي حفظ نظم و ترتيب مراسم استقبال در نظر گرفته شده بود، ازدحام جمعيت براي ديدار رهبر انقلاب اسلامي به حدي بود كه اتومبيل حامل مقام معظم رهبري چندين بار در انبوه اجتماعِ مردمِ به وجد آمده، متوقف گرديد و در واقع اين اراده مردم بودكه اتومبيل معظم له را به جلو ميبرد.
مردم در حالي كه شعار ميدادند« صل عليمحمد، فرزند مهدي آمد» و «قدوم پاك رهبر، بر شهر ما مبارك»، اتومبيل حامل حضرت آيةالله خامنه اي را گلباران كردند و با بوسه زدن بر اتومبيل ايشان، مراتب عشق و ايمان وافر خود را به ولايت امر مسلمين ابراز داشتند.
«شهركرد» مركز استان چهارمحال و بختياري امروز براي استقبال از رهبر انقلاب اسلامي به طور زيبائي آذين بندي شده بود و كسبه و بازاريان با چراغاني خيابانها و نصب پلاكارد حضور رهبرانقلاب اسلامي در شهر خود را گرامي داشتند.
شايان ذكر است كه مقام معظم رهبري درسفرشان به استان چهارمحال و بختياري، ضمن ديدار با مردم و عشاير سلحشور اين منطقه محروم كشور، مشكلات و مسائل اين خطه از ميهن اسلامي مان را نيز مورد بررسي قرارخواهند داد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /