پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار دبيركل جنبش انقلابي حزب الله لبنان

حضرت آيةالله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز آقاي سيدحسن نصرالله دبيركل جنبش انقلابي حزب الله لبنان و چند تن از اعضاي شوراي رهبري اين جنبش را به حضور پذيرفتند. در اين ديدار كه آقاي دكتر ولايتي وزير امور خارجه و چند تن ازمسئولين اين وزارتخانه حضور داشتند، دبير كل حزب الله لبنان گزارشي از برگزاري انتخابات و پيروزي چشمگير نامزدهاي انتخاباتي حزب الله در صحنه سياسي اين كشور ارائه كرد و طي آن ضرورت تشديد حملات انقلابيون مسلمان لبناني عليه رژيم اشغالگر قدس را مورد تأكيد قرار داد.
در اين ديدار حضرت آيةالله خامنه اي طي سخناني پيروزي بزرگ حزب الله لبنان در انتخابات اخير آن كشور را به كادر رهبري اين جنبش انقلابي تبريك گفتند و علاقمندي مردم لبنان به اسلام و جهادگران در راه خدا را عامل مهمي در جلب آراء آنان به نامزدهاي انتخاباتي حزب الله دانستند.
مقام معظم رهبري در بياناتشان با تأكيد بر لزوم توأم كردن عمل جهادي با فعاليتهاي سياسي فرمودند: ما و مردم لبنان، حزب الله را در جهاد خونين شناخته ايم. لبنان يك منطقه سياسي است كه در آن نيروهاي جهادي تبديل به عناصر سياسي شدند اما حزب الله، لبنان را به ميدان جهاد تبديل كرد و توكل به خدا و عمل به تكليف الهي ضامن تداوم اين راه خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي در پايان سخنانشان بر حمايت جمهوري اسلامي ايران از حزب الله لبنان تأكيد كردند و توجه بيش از پيش نيروهاي اين جنبش انقلابي به ذكر و نيايش در برابر عظمت پروردگار متعال را موجب استمرار برخورداري از كمكهاي خداوند دانستند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /