پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار فرماندهان نيروي زميني ارتش

حضرت آيةالله خامنه اي فرمانده كل قوا صبح امروز در ديدار جمعي از فرماندهان يگانهاي مختلف نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با ايشان حضور جوانان مؤمن وانقلابي در ارتش را موجب تضمين سلامت، قدرت، شجاعت، توانائي و موفقيت آن دانستند و مجاهدتهاي كم نظير ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس را مورد تمجيد و ستايش قرار دادند.
فرمانده كل قوا در اين ديدار بر ضرورت هر چه بيشتر انطباق فرهنگ عمومي ارتش بر فرهنگ اسلامي ناب تأكيد كردند و فرمودند: حضور نيروهاي مؤمن و حزب اللهي در تمام بدنه ارتش و مشاغل حساس آن پيوند عاطفي و معنوي ميان ارتش و ملت را مستحكم تر ميكند و آن را از كارآئي كامل تري برخوردار مي سازد.
مقام معظم رهبري فرماندهان ارتش را براي حفظ سرمايه ي دين، عفت، تقوا و سلامت نفس خود به رعايت دقت و هوشياري توصيه كردند و خطاب به آنان فرمودند: شما بايد در حفظ دين، ايمان، تقوا و خلوص خود كمال دقت را به خرج دهيد تا دشمن نتواند در حريم دل و ايمان شما راه پيدا كند. ارتش پيوسته در جهاد في سبيل الله قرار دارد و به همين لحاظ بهترين افراد نيز بايد در ارتش يافت شوند.
بر پايه همين گزارش در اين ديدار كه تيمسار سرلشگر شهبازي رئيس ستاد مشترك ارتش نيز حضور داشت تميسار سرتيپ نجفي فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گزارش كوتاهي از عملكرد اين نيرو و نقش فارغ التحصيلان دانشگاه افسري در تقويت رده هاي فرماندهي نيروي زميني را به استحضار فرمانده كل قوا رساند و بهره گيري از توانايي ها و تجربيات آنان در جهت بهبود فعاليت هاي نيروي زميني را مورد تأكيد قرار داد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /