پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

حكم انتصاب رياست سازمان تبليغات اسلامي

حضرت آيةالله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز طي حكمي آيةالله جنتي را به سمت رياست هيئت امناء سازمان تبليغات اسلامي با مسئوليت سياستگذاري و حجةالاسلام والمسلمين محمدي عراقي را به سمت رياست سازمان تبليغات اسلامي با مسئولين برنامه ريزي و اجراء منصوب فرمودند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب حجةالاسلام آقاي حاج شيخ محمود محمدي عراقي دامت تائيداته
اكنون كه سازمان تبليغات اسلامي پس از يك دوره‌ي سيزده ساله خدمات با ارزش تبليغي و آموزشي، به مرحله ي تازه ئي گام نهاده و سازماندهي جديدي يافته است، لازم ميدانم از تلاش ارجمند و بي وقفه‌ي عالمِ مجاهدِ پرهيزگار، آيةالله آقاي حاج شيخ احمد جنتي كه پيدايش و استمرار و موفقيت هاي آن سازمان، مرهونِ حضور و مجاهدت ايشان است، صميمانه تشكر كنم، و معزي اليه را به رياست هيئت امناء با مسئوليت سياستگذاري و جنابعالي را كه بحمدالله دانش و پرهيزگاري را با روشن بيني و آگاهي، و حس پذيري و دلسوزي را با ابتكار و نوآوري جمع كرده‌ايد به رياست آن سازمان با مسئوليت برنامه‌ريزي و اجراء منصوب نمايم. اميد است همكاريهاي متقابل جنابعالي و ايشان طبق شرح وظايفي كه جدا گانه تنظيم شده و مورد تائيد اينجانب است، بتواند آن سازمان خدوم و با ارزش را، از كارآئي بيشتري كه نيازهاي كنوني، آن را طلب ميكند، برخوردار سازد.
بر همه مسئولان محترم آن سازمان و برهمه‌ي دست اندركاران تبليغات اسلامي لازم است كه به دشمني هاي بي درنگ اردوگاه استكبار با اسلام ناب، توجهي هوشمندانه داشته و ترفندهاي آنان را براي تحريف حقائق و زشت نشان دادن چهره ي پاك اين آئين مقدس، بدرستي بشناسند و فرا خور تلاش بي امان دشمن، كمر به تبيين حقايق اسلام و معرفي اين آئين نجاتبخش ببندند.
شما امروزه با ابزارها و شيوه هاي بسيار پيشرفته‌ي دشمن و گستره‌يِ تبليغاتي پهناور و امكانات بي حد و حصري كه در كينه توزي با اسلام و معارضه با بيداري اسلامي به كار ميرود، رو برو هستيد و بايد از همه ي توكل و توان و تلاش خود و ظرفيت علمي و تبليغي كشور و به خصوص حوزه‌هاي علميه بهره گيريد و وظيفه ي تاريخي خود را كه بي شك با نصرت الهي و پيروزي حق، همراه خواهد بود به بهترين شيوه به انجام رسانيد.بديهي است كه حوزه هاي علميه و دولت خدمتگزار و ارگانهاي ذيربط هر يك وظائف ويژه‌اي در ياري رساندن به آن سازمان دارند. توفيقات شما و همگي دست اندر كارانِ اين واجب بزرگ را از خداوند متعال مسئلت ميكنم.
سيدعلي خامنه اي
08/04/1371
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /