پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيام به دبير كل حزب الله لبنان

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب حجةالاسلام آقاي سيدحسن نصرالله
دبير كل محترم حزب الله دام بقائه العزيز:
سلام عليكم به ما صبرتم.تهاجم سبعانه صهيونيستهاي متجاوز به مردم غير نظامي جنوب لبنان و قتل عام مردم بيگناه و بي پناه، نشان دهنده ي ناتواني آنان در مقابله با نيروهاي مؤمن و شجاع و فداكار حزب الله است. دشمنِ تادندان مسلح و متكي به كمك هاي همه جانبه آمريكا، بطور آشكار از ضربات كوبنده جوانان حزب الله كه بيش از هر چيز به سلاح ايمان و فداكاري مجهزند به ستوه آمده و خشم ديوانه وار خود را بر سر زنان و كودكان فرو مي ريزند. صهيونيست هاي غاصب در برابر چشم مردم دنيا به قتل و جنايت دست مي زنند، مرتكب ترور و آدم ربايي و بمباران مناطق مسكوني ميشوند، روستاها را تخريب و مردم را بي خانمان ميكنند، و دولت ها وسازمان هاي مدعي طرفداري حقوق بشر، اين همه را با خونسردي تماشا مي كنند. اين وضع، حقانيت موضع شما مجاهدانِ راه خدا را بيش از پيش به اثبات مي رساند. كساني كه مي پندارند مذاكره با دشمن و قيح و خشن و زورگويي چون صهيونيست هاي غاصب خواهد توانست به احياء حق مردم فلسطين و لبنان و نجات سرزمين هاي اسلامي منتهي شود، خود را مي فريبند. راه درست ، همان است كه شما انتخاب كرده ايد و همين است كه بفضل الهي دشمن را به زانو در خواهد آورد.
راه شما، راه خدا و راه اولياء خداست و با صبر و تداوم و نهراسيدن از دشمن خدا، نصرت الهي را در پي خواهد داشت، و شما در دوران دهساله ي اخير در لبنان بارها اين را تجربه كرده و تحقق وعده ي الهي: ولينصر والله من ينصره را به چشم ديده ايد. گوارا باد بر شما صواب مجاهدان في سبيل الله.
اينجانب با اندوه و تأسف از شهادت جمعي از جوانان عزيز حزب الله و غير نظاميان مناطق جنوب لبنان و با مسرت از پايداري و شجاعت خيره كننده ي شما عناصر مؤمن و فداكار، حوادث خونين اخير را به همه ي ملت لبنان مخصوصاً برادران حزب الله و به خانواده ها و بازماندگان شهداي عزيز و به شخص جنابعالي تسليت و تبريك ميگويم و تفضل و نصرت خداوند و توجهات خاص ولي عصر ارواحنا فداه را براي همه ي شما مسئلت مي نمايم.
علي حسيني خامنه اي
22 ذيقعده 1412
چهارم خردادماه 1371
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /