پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاي شوراي حزب الله لبنان

حضرت آيةالله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي و ولي امر مسلمين پيش از ظهر امروز در ديدار آقاي سيد حسن نصرالله دبير كل جنبش حزب الله لبنان و تني چند از اعضاي رهبري اين جنبش با ايشان، عزم جدي نيروهاي مؤمن و حزب الله لبنان در خط مقدم مبارزه با رژيم اشغالگر قدس را مورد تحسين قرار دادند و آينده لبنان را عليرغم همه تبليغات دشمنان، روشن و اميدبخش توصيف فرمودند.
در اين ديدار كه آقاي دكترولايتي وزير امور خارجه و تني چند از مسئولين اين وزارتخانه نيز حضور داشتند، مقام معظم رهبري ضمن ابراز خرسندي از نشاط، تحرك، اميد و آينده نگري برادران مبارز و حزب الله لبنان فرمودند: اين روزگار، روزگار قدرت نمايي خداي متعال است و حضور جمهوري اسلامي ايران در اين منطقه از جهان مبدأيي براي حوادث باور نكردني درسراسر عالم مي باشد و حتي نفسِ حضور شما برادران مبارز در لبنان كه با كمال قدرت ايستاده ايد، از حوادث باور نكردني است. شما مطمئن باشيد كه اگر در قدرت و توان استكبار جهاني اين ظرفيت وجود داشت كه شما را از صحنه خارج كند، تابحال اين كار را ميكرد. ولي وجود و حضور شما در لبنان اثبات مي كند كه همه‌ي توان و ظرفيت استكبار جهاني كوچكتر از آن است كه بتواند جمع مؤمن و مبارزه شما را از صحنه ي لبنان حذف كند. همانگونه كه حضور جمهوري اسلامي ايران نيز حاكي از ضعف قدرتهايي است كه ميدانيم سرسختانه با اسلام و حاكميت اسلام مخالفند.
رهبر انقلاب اسلاميهمه اين مسائل را از الطاف الهي دانستند و افزودند: ما عليرغم همه ي تبليغات دشمنان آينده را روشن ميبينيم و حقيقتاً امروز احساس ميكنيم كه وعده هاي الهي درحال تحقق يافتن است. از اين رو ما بايد خود را آماده نگه داريم و عزم جدي خود را در صحنه هاي گوناگون حفظ كنيم.
مقام معظم رهبري با اشاره به اين مطلب كه خوشبختانه امروز نگرانيها و درگيريهاي زيادي براي استكبار جهاني به ويژه آمريكا دراقصي نقاط جهان و به خصوص در داخل آن كشور وجود دارد، آن را يك فرصت الهي دانستند و فرمودند: وجود رژيم غاصب و صهيونيستي اسرائيل يك حادثه تلخ در عالم است كه بايستي اين حادثه تلخ را به نفع مستضعفين و مظلومين عالم از بين برده و علاج كنيم.لذا شما برادران مؤمن و مبارز به عنوان پيشروان خط مقدم مبارزه با اسرائيل بايد ازهمه ي امكانات موجود براي جهاد مقدستان با اين رژيم غاصب استفاده نمائيد.
بنابر همين گزارش پيش از بيانات مقام معظم رهبري آقاي سيد حسن نصرالله دبيركل جنبش حزب الله لبنان طي سخناني گزارشي از اوضاع لبنان و مبارزات و مقاومت مردمي ضد صهيونيستي در جنوب و بقاع غربي لينان را به استحضار رهبر معظم انقلاب اسلامي رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /