پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان قم

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي عصر امروز در اجتماع خانواده هاي معظم شهدا ، جانبازان، آزادگان و مفقودان شهرستان قم كه در محل مصلاي قم برگزارشد حضور يافتند و ضمن سخناني از مقام شامخ شهداء و تأثير فداكاري هاي آنان در پيروزي هاي بزرگ اسلام و انقلاب اسلامي تجليل بعمل آوردند.
مقام معظم رهبري در اين اجتماع،يكپارچگي و اتحاد ملت مسلمان و انقلابي ايران درمقابله با دشمنان اسلام را يك حادثه استثنايي و بي نظير توصيف كردند و فرمودند: ما شهداء، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها را از جمله ذخاير الهي براي دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي مي دانيم. ادامه راه شهدا به مجاهدت و صبر ما نياز دارد. فداكاري جوانان با ايمان و جان بركف ما درطول 13 سال گذشته پرچم اسلام را در دنيا به اهتزاز درآورده و به ملتهاي مسلمان شخصيت و هويت بخشيده است.
حضرت آيت الله خامنه اي عزت امروز اسلام را ناشي از ايثار خون پاك شهدا دانستند و افزودند:
مستبكرين جهان از اسلام مي ترسند زيرا تجربه ي تلخي از رشادتهاي مردم مخلص و با ايمان ما دارند. آنها اسلام را مانع غارتگري هاي خود مي دانند و حاضر نيستند نظامي را كه برپايه مقررات اسلامي براي اولين بار بعد از صدر اسلام تشكيل شده است تحمل كنند لذا براي ضربه زدن به آن درحال تلاش و توطئه هستند و ما بايد با حفظ هوشياري، در همه حال خود را يك سرباز و بسيجي بدانيم.
مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ايران را نظامي نيرومند، آبرومند و آماده براي حركتهاي بزرگ توصيف كردند و فرمودند: انقلاب و نظام اسلامي ما معجزه بزرگ اسلام ناب و انقلابي بود كه از اخلاص امام عظيم الشأن، ‌آن بنده صالح و رهبرحقيقي و پيرو خط پيامبران الهي نشأت گرفت و ما راه امام را با قاطعيت ادامه خواهيم داد. دراين مراسم، جشن تكليف و عبادت بيش از 200 نفر از دختران «شاهد» برگزارشد.اين گروه از دختران شاهد كه لباسهاي سفيدي را بر تن و پارچه هايي با مضمون «اللهم لبيك» بر پيشاني داشتند سرود زيبايي را در بزرگداشت ميلاد مبارك امام عصر (عج) وگراميداشت مقدم رهبر معظم انقلاب اجرا كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /