پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيام به مناسبت شهادت علامه سيد عباس موسوي

در پي به شهادت رسيدن حجت الاسلام والمسلمين سيد عباس موسوي دبيركل حزب الله لبنان بدست عوامل رژيم جنايتكار صهيونيستي ازسوي حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي پيام تبريك و تسليتي صادر گرديد.
متن پيام تسليت رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوالله عليه فمهنم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلو تبديلا.
با تألم و تأسف بسيار خبر شهادت مظلومانه ي روحاني مجاهد و خستگي ناپذير و رهبر فداكار حزب الله لبنان حجت الاسلام آقاي سيد عباس موسوي و همسر و فرزند خردسالش را بدست جنايت بار رژيم صهيونيست دريافت كردم.
رحمت خدا بر اين سيد عاليقدر و شجاع و بااخلاص و هوشمند ولعنت و نفرين خدا و خلق بر صهيونيست هاي ددمنش و خون آشام كه در راه مقاصد پليد و تجاوزكارانه ي خود از هيچ جنايتي رويگردان نيستند و بر حاميان خبيث و مستكبرشان كه با چشم پوشي از جنايات بزرگ آن رژيم و كمك به ادامه ي آن، چهره ي ضد انساني و خياثت بار خود را بيش از پيش آشكار مي كنند و از هيچ توطئه و خيانتي عليه مسلمانان حق طلب روي نمي گردانند.
خون به ناحق ريخته ي اين شهيد بزرگوار عزيز و همراهان مظلومش مبارزه ي حق طلبانه مردم لبنان و فلسطين را بر ضد اشغالگران صهيونيست جدي تر و عميق تر خواهدساخت. اين سيد عاليقدر كه علم را با عمل و گفتار را با صدق وفداكاري را با درايت توأم كرده بود در راه هدف الهي و مقدس خود كه دفاع از اسلام و مقابله با ظلم و تجاوز بوده به شهادت رسيد و به سعادت ابدي نائل آمد و راه او بوسيله ياران و هم سنگرانش و ملت مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطين ادامه خواهديافت.
اسرائيل و آمريكا بدانند كه اينگونه جنايات نخواهدتوانست راه سلطه گري ظالمانه ي آنان را هموار كند و ملتهايي را كه در طول ساليان دراز مورد ظلم وشرارت آنان قرارگرفته اند بترساند.
اينجانب اين شهادت افتخارآميز را كه پاداش خداوند به جهاد مستمر آن انسان مخلص و فداكار بود به ملت لبنان و به جوانان پاك و عزيز حزب الله و رهبران آن مخصوصاً به خانواده و دوستان و ارادتمندان آن شهيد بزرگوار تبريك و تسليت مي گويم و رحمت و فضل الهي را براي وي مسئلت ميكنم.
والسلام علي عباد الله الصالحين
سيدعلي خامنه اي
سيزدهم شعبان هزار وچهارصد و دوازده
مطابق با بيست و هشتم بهمن ماه هزار و سيصد و هفتاد
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /