پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اقشار مختلف مردم و كاركنان وزارت پست و تلگراف و تلفن

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار جمع زيادي ازمردم خداجوي شهرهاي مختلف با ايشان ملت بزرگ و انقلابي ايران را براي برافراشته نگاه داشتن پرچم عصيان عليه قدرتهاي استكباري به هوشياري، اتحاد، استقامت و تهذيب و تطهير نفس توصيه كردند و از آمريكا به عنوان دشمن رياكار و خطرناك اسلام وبزرگترين پايمال كننده حقوق انسانها نام بردند.
در اين ديدار كه با ابراز احساسات پرشور ديداركنندگان و شعارهايي نظير« ما همه سرباز توايم خامنه اي- گوش به فرمان توايم خامنه اي» و « خامنه اي رهبر است - وارث پيغمبر است » توأم بود مقام معظم رهبري از ملت ايران به عنوان يك ملت نمونه ياد كردند و فرمودند: در عصر سيطره ظلم و فساد كه قدرتهاي استكباري با استفاده از روشهاي گوناگون مردم دنيا را تحت فشار،شكنجه، استعمار و تحميق قرار داده و غول زر و زور سلطه خود را بر جهان گسترانده است ملت بزرگ، پرافتخار و سرفراز ايران با ياد و نام خدا و تكيه بر قرآن و معارف الهي قيام كرد و بعنوان يك ملت نمونه در دنيا ظاهر شد و اين يك نعمت بزرگ الهي است. رهبر انقلاب اسلامي احياي دين و اخلاق انساني، هوشيار كردن ملتها و به اهتزاز درآوردن پرچم معنويت را ازجمله خدمات ملت مسلمان ايران به بشريت ذكر كردند و افزودند: به بركت مبارزه ي طولاني ملت ايران در سالهاي سختِ پس ازپيروزي انقلاب اسلامي امروز بزرگترين قدرتهاي استكباري از احساسات معنوي و ديني ملتها مي ترسند زيرا باور كرده اند كه بيداري معنوي انسانها بويژه در مناطق اسلامي تنها نيروي مبارز و مستحكمي است كه در برابر قدرت سلطه گر آمريكا ايستاده و مقاومت مي كند.
حضرت آيت الله خامنه اي آينده ي ملت ايران را درخشان و نويدبخش توصيف كردند و با تأكيد بر لزوم توجه به جهاد معنوي و تهذيب و تطهير نفس فرمودند: ما بايد شجاعت و قدرت مبارزه با وسوسه هاي دروني، هواي نفس و شيطان منيت ها و خودخواهي را بدست آوريم و خود را اسير شهوات نفساني، غفلت زدگي ها، تكبرها و راحت طلبي ها نكنيم . شجاعتِ اين مبارزه از شهامت در نبرد با هر دشمن بيروني بيشتر است زيرا كساني كه قدرت مبارزه با شيطان دروني، هوسها و خواسته هاي نفساني خود را ندارند به مبارزه با آمريكا و طاغوتهاي زمان تن نخواهند داد.
مقام معظم رهبري در بخش ديگري از بياناتشان به بيان اهداف آمريكا از حضور خود در خليج فارس پرداختند و فرمودند: آمريكا قصد دارد منطقه ي مهم، حساس و حياتي خليج فارس كه تا چند سال ديگر تمامي دنيا محتاج آن خواهد بود را تحت نظر خود داشته باشد. آمريكايي هاعليرغم آنكه قبلاً گفته بودند قصد باقي ماندن در كويت را ندارند امروز درحال ساختن پايگاه و طرح ريزي براي حضور طولاني در منطقه هستند. آنها دروغ مي گفتند و امروز هم در ادعاي طرفداري از حقوق بشر، دوستي با ايران و ملتهاي منطقه و طرف نبودن با اسلام دروغ مي گويند. آنها دشمن خطرناك اسلام، ملت ايران و حقوق بشر هستند. آمريكا مي خواهد ملتهاي منطقه را اسير و برده ي خود كند و همانند گذشته بر ايران سلطه داشته باشد اما اين ملت، بيدار شده اسلام است و هرجا كه لازم بداند درمقابل ميل و اراده ي قدرتهاي استكباري خواهد ايستاد و با تكيه بر قدرت الهي پيروز خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامي در پايان سخنانشان با استناد به توطئه هاي شيطان بزرگ عليه ملت مظلوم فلسطين، ادعاي طرفداري آمريكا از حقوق بشر را بسيار تلخ و شرم آور خواندند و فرمودند: نيروهاي هوشيار و بيدار جهان مي خواهند پرچم عصيان عليه قدرتهاي استكباري را برافراشته ببينند و ملت ايران كه امروز اين پرچمرا در دست خود دارد بايد هوشياري،‌ استقامت و اتحاد خود را در راه اسلام، انقلاب و مبارزه با استكبار خونخوار و زورمندان جهاني حفظ كند.
اين گزارش حاكيست در اين ديدار خانواده هاي معظم شهداي شهرهاي پاكدشت، ممقان، كبودرآهنگ، آستانه اشرفيه،لنجان اصفهان، را بر كرمان، تهران، بهمراه جمعي از مردم اين شهرها و خانواده هاي جانبازان استان تهران بهمراه پرسنل معاونت بهداشت و درمان بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامي، مسئولين، كاركنان و مسئولين عقيدتي سياسي سازمان اتكاء و كاركنان و مسئولان وزارت پست و تلگراف و تلفن و شركت پست و جمعي از رزمندگان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حضور داشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /