پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاي شورايعالي برگزاركننده كنفرانس بين المللي حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز در ديدار اعضاي شوراي عالي برگزار كننده كنفرانس بين المللي حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين با ايشان ضمن ارائه رهنمودهايي به آنان به توطئه خطرناك تضعيف و نابودي آرمان فلسطين اشاره كردند و ضرورت تأكيد بر محو رژيم صهيونيستي به عنوان هدف اصولي و تغييرناپذير جمهوري اسلامي ايران را يادآور شدند.
مقام معظم رهبري در اين ديدار به اهميت شرايط زماني برگزاري كنفرانس بين المللي حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين اشاره كردند و فرمودند: مسئله فلسطين براي ملت مسلمان و انقلابي ايران يك مسئله جدي، اساسي و حياتي است و ما برگزاري كنفرانس صلحي كه آمريكا شيطان بزرگ و حامي اصلي رژيم نژادپرست صهيونيستي پرچمدار آن باشد را يك اقدام خائنانه ميدانيم زيرا اين امر حقوق انكارناپذير ملت فلسطين را پايمال خواهدكرد.
رهبر انقلاب اسلامي ضرورت تلاش در جهت تقويت گرايش انقلابي در اين كنفرانس بين المللي را خاطرنشان ساختند و فرمودند: دفاع صريح از قيام اسلامي مردم فلسطين براي مايك وظيفه است و بايد به هرطريق ممكن كمكهاي لازم در اختيار مبارزان فلسطيني گذاشته شود. تصميم اخيري كه بنام شوراي ملي فلسطين انجام شد در جهت فروختن و ذليل كردن فلسطين بود و ما آن را محكوم كرده و مردود مي دانيم. نظام سياسي درفلسطين بايد ازسوي صاحبان واقعي آن تشكيل شود و رژيم غاصب و طرفدار تبعيض نژادي حاكم بر فلسطين اشغالي نيز متلاشي و محو شود.
حضرت آيت الله خامنه اي بيداري ملتها را يك عامل مهم و اساسي براي ممانعت از تحقق توطئه خطرناك نابودي ملت فلسطين ذكر كردند و در پايان سخنانشان تصريح كردند كه حيثيت انقلابي و جهت گيري ويژه جمهوري اسلامي ايران بايد در كنفرانس بين المللي حمايت از انقلاب اسلامي مردم فلسطين بصورتي آشكار نشان داده شود.
برپايه همين گزارش پيش از بيانات رهبر انقلاب اسلامي، حجت الاسلام موسوي لاري دبير اين كنفرانس گزارشي از اقدامات انجام شده براي برگزاري كنفرانس مزبور را به استحضار مقام معظم رهبري رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /