پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار حجت الاسلام محمدي ري شهري به همراه بعثه مقام معظم رهبري

حجت الاسلام والمسلمين محمدي ري شهري نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني و حجت الاسلام والمسلمين امام جماراني نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان حج و اوقاف و امورخيريه به همراه اعضاء بعثه ي مقام معظم رهبري ظهر امروز با حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي ديدار كردند و گزارش جامعي از برگزاري مراسم حج ابراهيمي و مراسم برائت از مشركين را به استحضار معظم له رساندند.
آنگاه حضرت آيت الله خامنه اي برگزاري مراسم حج امسال را يكي از الطاف و عنايات خاصه حضرت احديت دانستند و فرمودند: بي شك روح حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه از اين مراسم بسيار خوشنود است ، چه آنكه ايشان در سال آخر حيات پربركت خويش بسيار به فكر حج بودند و تمايل داشتند كه حج انجام پذيرد و بحمدالله امسال به نحو شايسته برگزار شد.
رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنانشان در بيان اهميت حج فرمودند: حج يك فرصت استثنايي است. در اين مراسمي كه در سرزمين وحي و حرم امن الهي برگزار مي شود حجاج بايد از نظر معنوي آنگونه منقلب و دگرگون شوند كه وقتي از حج برمي گردند مثل اين باشد كه از بهشت آمده اند.
مقام معظم رهبري در پايان سخنانشان از حجت الاسلام والمسلمين محمدي ري شهري و حجت الاسلام والمسلمين امام جماراني و همه ي مسئولان و دست اندركاران در بخشهاي مختلف حج تشكر و قدرداني كردند و از آنان خواستند كه از هم اكنون جهت هرچه بهتر و پر محتواتر برگزار شدن مراسم حج در سال آينده برنامه ريزي كرده و تلاش كنند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /