پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار پزشكان، پرستاران، كادر درماني بيمارستان قلب

حضرت آيةالله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي عصر امروز پس از برخاستن از بستر بيماري، در ملاقات با پزشكان، پرستاران، كادر درماني و خدماتي و ديگر پرسنل بيمارستاني كه در آن بستري هستند طي سخنان كوتاهي از خدمات و تلاش تمامي آنان در رسيدگي به حال بيماران قدرداني كردند. ملاقات كنندگان كه با مشاهده رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع خود سرا پا هيجان زده شده بودند براي دقايق متمادي به ابراز احساسات پرداخته و حضرت آيةالله خامنه اي نيز كه آثار بهبودي نسبي در ايشان پس ازعمل جراحي مشهود بود به گرمي به احساسات آنان پاسخ گفتند.
رهبر انقلاب اسلامي در سخنانشان رسيدگي به بيماران را بطور عام از شريفترين مشاغل خواندند.
حضرت آيةالله خامنه اي فرمودند: كمك به بيماران در هر شغل و تخصصي از بهترين و شريفترين مشاغل است، زيرا دل انسانهايي را كه محتاج كمك هستند شاد مي كند و شاد كردن انسانها از بزرگترين صدقات و خدمات است .
رهبر انقلاب اسلامي همچنين فرمودند: شاد كردن دل انسانها كاري است كه رضاي خدا در آن است و يقينا هر كاري كه در آن رضاي خداوند باشد، هيچ ارزش مادي قابل اندازه گيري نيست.
مقام معظم رهبري در ادامه سخنانشان افزودند: آرزويمان اين است كه بتوانيم امثال اين بيمارستان راچندان توسعه بدهيم كه همه مردم كشور در هنگام نياز بتوانند از آن استفاده كنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: بيماري و عوارض جسمي براي همه كس،مخصوصاً براي قشرهاي كم درآمد يك امر طبيعي و قهري است. آنروز كه ما بتوانيم امكانات خوب درماني را براي همه فراهم كنيم، يقينا آنروز براي همه ما يك عيد است و اميدواريم كه آن روز هر چه زودتر فرا برسد.
حضرت آيةالله خامنه اي در پايان سخنانشان بار ديگر صميمانه از تمامي كادر درماني و خدماتي بيمارستاني كه در آن بستري هستند قدرداني كردند و آنان را متوجه اهميت وظيفه اي كه بعهده دارند، ساختند.
اين گزارش همچنين حاكيست كه امروز حجةالاسلام والمسليمن حكيم رئيس مجلس اعلاي انقلاب اسلامي عراق و گروهي از اساتيد حوزه علميه قم، علماء، روحانيون، معاونين و مشاورين رئيس جمهور، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مسئولين قوه قضائيه، فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي و ديگر مسئولين كشور در بيمارستان از حضرت آيةالله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي و فرمانده كل قوا عيادت كردند و شفاي عاجل و طول عمر با عزت براي معظم له را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /