پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس مجلس لبنان:

با توکل بر خدا، تدبیر و وحدت می توان بر تمام توطئه های سخت و نرم دشمنان فائق آمد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان با اشاره به شرایط کنونی منطقه بعد از دو پیروزی مهم جبهه مقاومت، تأکید کردند: امروز لبنان به قلب منطقه خاورمیانه تبدیل شده است و پیروزی مردم غزه در جنگ 22 روزه، نتیجه پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه لبنان بود.
ایشان فشارهای کنونی به لبنان را نتیجه اهمیت این کشور دانستند و افزودند: آرایش کنونی منطقه به گونه ای است که دورنمای آن شکست تلاشها و توطئه های جبهه امریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: با توکل بر خدا، تدبیر و وحدت می توان بر تمام توطئه های سخت و نرم دشمنان فائق آمد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری در صحنه افزودند: با وجود تغییر شیوه ها در امریکا، اهداف هیچ تغییری نکرده است و همان اهداف پیگیری می شوند.
در این دیدار که آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، آقای نبیه بری رئیس مجلس لبنان ضمن ارائه گزارشی از تحولات این کشور، شرایط کنونی منطقه را متأثر از جنگ 33 روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه دانست و گفت: بعد از شکست رژیم صهیونیستی در صحنه نظامی، در صحنه سیاسی، جنگ همچنان ادامه دارد.
رئیس مجلس لبنان خاطرنشان کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند با ممانعت از بازسازی غزه، مردم را نسبت به دولت قانونی فلسطین بدبین کنند ولی به اهداف خود نخواهند رسید.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /