پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

حضرت آيت الله خامنه اي در ديدار دبير و اعضاي شوراي عالي حوزه:

بايد با ابتكار و تلاش، اقدامات خوب مورد نظر، در عمل نيز بدون عيب محقق شود

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي عصر امروز در ديدار دبير و اعضاي شوراي عالي حوزه و مديريت حوزه علميه قم، حوزه هاي علميه را منبع بسيار عظيم و غني دانستند و خاطر نشان كردند: پاسخگويي به نيازهاي روز، برنامه ريزي و اجرا بايد در حوزه به نحوي باشد كه ثمرات اين جريان با عظمت و عميق، بيش از پيش در خدمت جامعه و روحانيت قرار بگيرد.

ايشان با اشاره به پيشرفت محسوس برنامه ريزي و مديريت در حوزه افزودند: تشكيل كارگروهها و مجموعه هاي تخصصي، حوزه را در رسيدن به دستاوردهاي ارزشمند و اهداف خود ياري مي‌كند.

حضرت آيت الله خامنه اي به گزارش هاي پُر محتوا و سنجيده اي كه در اين ديدار مطرح شد اشاره و خاطر نشان كردند: بايد با ابتكار و تلاش، اقدامات خوب مورد نظر، در عمل نيز بدون عيب محقق شود و نتايج آن محسوس باشد.

رهبر انقلاب اسلامي ضرورت ارزيابي ميزان موفقيت در اجراي برنامه ها را يادآور شدند و افزودند: شوراي عالي حوزه هم مي تواند مديريت حوزه را در رسيدن به اين هدف ياري رساند.

در ابتداي اين ديدار آيت الله يزدي دبير شوراي عالي حوزه گزارش كاملي از اقدامات انجام شده ارائه كرد و گفت: شوراي عالي در دورة جديد تلاش كرده است با تشكيل شوراهاي اقماري سياستگذاري در حوزه را اولويت كاري و اصلي خود قرار دهد.

آيت الله مقتدايي مدير حوزه علميه نيز گزارشي از تشكيل كارگروههاي تخصصي، برنامه ريزي آموزشي و پژوهشي، تقويت حوزه هاي شهرستانها و تهيه آمارهاي مورد نياز بيان كرد.

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /