پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای:

قدرتهای سلطه گری که خود را در نهایت عظمت می دیدند اکنون احساس ضعف و زوال می کنند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار گروهی از زندانیان آزاد شده از بند رژیم های مستبد با اشاره به لحظات دشوار و تلخ دوران اسارت خاطرنشان کردند: شما با مجاهدت و صبر خود در زندان، نهضت عظیم و جهانی بیداری اسلامی را گامهایی به پیش بردید ضمن آنکه هرلحظه از مقاومت شما، نزد خداوند مأجور و دارای حسنه است.
حضرت آیت الله خامنه ای با مقایسه وضع کنونی رژیم صهیونیستی و دولت امریکا با بیست سال قبل خاطرنشان کردند: قدرتهای سلطه گری که چندی پیش خود را در نهایت عظمت می دیدند اکنون احساس ضعف و زوال می کنند و با استمرار این مجاهدتها، نشانه های پیروزی و قدرت الهی بیش از پیش ظاهر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر شکست ناپذیری راه خدا و انبیاء الهی خاطرنشان کردند: همانطور که خداوند به صبر و مقاومت مجاهدان لبنانی و فلسطینی برکت داد و آنان در جنوب لبنان و غزه پیروز شدند، دیگر مجاهدان نیز انشاء الله طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.
در این دیدار سمیر قنطار، شیخ عبدالکریم عبید و مصطفی دیرانی مجاهدان آزاد شده از بند رژیم صهیونیستی،  جبار موات کسار و فاضل الموسوی زندانیان آزاد شده از بند رژیم بعثی صدام و تعدادی از زندانیان آزاد شده از بند رژیم های مستبد و خانواده های آنان حضور داشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /