پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش:

ایران، به برکت اعتماد و توکل به خدا و به میدان آوردن دل و جان، به قدرت منطقه ای تبدیل شده است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا امروز در دیدار فرمانده و معاونین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجربه بسیار گرانبهای ایران در زمینه رشد و بالندگی بدون توجه به اراده و خواست قدرتهای سلطه گر و زورگو خاطرنشان کردند: این کشور به برکت اعتماد و توکل به خدا و به میدان آوردن دل و جان و همه امکانات خود اکنون به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است بطوریکه دشمنان هم به این واقعیت اعتراف می کنند.
فرمانده کل قوا با گرامیداشت هفتم آذر و فداکاری دریادلان نیروی دریایی ارتش، به ظرفیتها، استعدادها و توانایی های بسیار بالای این نیرو اشاره کردند و افزودند: توجه به معنویت و ارتباط با خدا، توان تصمیم گیری و تصمیم سازی را افزایش می دهد و این تحقق وعده الهی و نصرت خداوند است.
حضرت آیت الله خامنه ای ارتش را متعلق به ایران و اسلام دانستند و خاطرنشان کردند: ریشه انقلابی و ظرفیت بالای ارتش، قدرت خود را هنگام نیاز نشان می دهد که نمونه آن رشادتهای بهت آور نیروی هوایی و دریایی در ابتدای جنگ تحمیلی است.
رهبر انقلاب اسلامی به توان انسانی و معنوی نیروی دریایی در کنار ظرفیت فنی، رزمی، تسلیحاتی و عملیاتی آن اشاره کردند و افزودند: اکنون، نیروی توانمند و جوان داخلی، با وجود تحریم ها توانسته است پیچیده ترین امکانات نیروی دریایی را بسازد و در مواقع نیاز تعمیر کند.
در ابتدای این دیدار امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از توان رزمی و قدرت بازدارندگی این نیرو گزارشی ارائه کرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /