پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ورود مقام معظم رهبري به استان ايلام و استقبال

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي جهت انجام ديدارهايي با طبقات مختلف مردم و عشاير استان ايلام ظهرامروز (چهارشنبه) وارد شهر ايلام شدند و ازسوي مردم با ايمان و شهيدپرور اين شهر مقاوم و مقامات استان مورد استقبال قرارگرفتند.
هزاران تن از اهالي هيجان زده ايلام و مناطق اطراف آن كه از ساعتها قبل در مدخل شهر و خيابانهاي اصلي آن اجتماع كرده بودند با ابراز احساسات مخلصانه و پرشور خود مقدم حضرت آيت الله خامنه اي را گرامي داشتند.
استقبال گرم و زايدالوصف مردم ايلام از رهبر انقلاب در شرايطي كه بارندگي شديد جريان داشت از عمق عشق و علاقه ي مردم به مقام معظم رهبري حكايت مي كرد.
مردان، زنان و جوانانايلامي درحالي كه شعار مي دادند: «صل علي محمد - بوي خميني آمد. »و «دست خدا بر سر ماست ـ خامنه اي رهبر ماست» اتومبيل حامل حضرت آيت الله خامنه اي را درميان خودگرفتند و احساسات پاك و شور و شعف خويش را نسبت به مقام معظم ولايت فقيه ابرازداشتند.
ازدحام جمعيت در ميدان «شهيد كشوري» شهر ايلام به حدي بود كه ادامه ي حركت اتومبيل حامل رهبر انقلاب از ميان استقبال كنندگان ممكن نشد و ناگزير مسيرعبور آن تغيير يافت.
اين گزارش همچنين حاكيست حضرت آيت الله خامنه اي در مسيرخود از باختران به ايلام در شهرهاي ايوان و چوار و روستاهاي اطراف آن مورداستقبال گسترده مردم اين مناطق قرارگرفتند. عزيمت مقام معظم رهبري به استان ايلام در چارچوب تصميم معظم له به انجام مسافرتهايي به سراسر كشور بويژه مناطق محروم جهت ارتباط مستقيم با مردم و مشاهده مسائل آنان از نزديك صورت گرفته است.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /