پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمعي از آزادگان

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار جمعي از آزادگان مقاوم و سرافراز با ايشان طي بياناتي حاكميت مطلق اسلام و ريشه كن كردن استكبار در سطح جهان را بعنوان اهداف مجاهدتها، مقاومتها و مبارزات ملي مسلمان ايران مورد تأكيد قراردادند.
مقام معظم رهبري در اين ديدار از آزادگان به عنوان فرزند عزيز و محبوب ملت نام بردند و خطاب به آنان فرمودند: با بازگشت آزادگان عزيز به ميهن اسلامي آحاد ملت احساس سرور و شادي ميكنند و ما بايد شكرگزار خداوندمتعال باشيم زيرا با الطاف خاص او امروز جمهوري اسلامي در دنيا همانند خورشيد تابناكي به جهان نور مي بخشد و دوست و دشمن به سرافرازي ملت ايران و مسئولين نظام اعتراف مي كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي در تجليل از حماسه صبر و مقاومت آزادگان فرمودند: شما امروز نتيجه استقامت در راه خدا را تجربه كرديد و در عين جواني باهمه وجودتان اين حقيقت را كه خداوند با صابرين است در عمل شاهد بوديد. شما درمقابل زور و جلوه هاي گوناگون آن دل نباختيد،‌ خداوند متعال را فراموش نكرديد ،‌ امام ،‌ ملت، انقلاب و كشورتان را از ياد نبرديد و خداوند نيز نتايج شيرين صبر ومقاومت را به شما چشاند.
رهبر انقلاب اسلامي به درماندگي ،‌ ذلت و ضعف دشمن جبار اشاره كردند و افزودند : ما در راه خدا و حاكميت مطلق اسلام هستيم. اين راه پايان، خستگي و شكست ندارد و آحاد ملت مسلمان و بزرگ ايران بويژه جوانان مؤمن ورزمندگان آزاده بايد اين راه را با شور و شوق و قدرت ادامه دهند و از خداوند دربرابر دشمنان زخم خورده كمك بگيرند.
ايشان در بخش ديگري از بياناتشان موقعيت سياسي كشور را بسيار خوب و اوضاع اقتصادي را رو به بهبود توصيف كردند و ضمن تأكيدبر لزوم هشياري در برابر دشمنان به كمين نشسته فرمودند: عليرغم قدرت ظاهري باطل همه بايد يكديگر را به پاسداري از حق توصيه كنيم و بر آن اصرار ورزيم و هيچگونه گرايشي به سوي باطل نبايد پيدا شود. هدف ما در مبارزاتمان ريشه كن كردن استكبار در سطح جهاني و كوتاه كردن شر آن از سر ملتهاست و بدون ترديد به بركت صبر، مقاومت و مجاهدتهاي ملت مسلمان و با ايمان ايران نكبت و ذلتي كه توده هاي مظلوم و بيچاره را فرا گرفته است از بين خواهد رفت.
مقام معظم رهبري در پايان سخنانشان رحمت و لطفو عنايات الهي را براي آزادگان و بستگان آنها از خداوند متعال مسئلت كردند.
برپايه همين گزارش پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي،‌ سرود ويژه اي ازسوي آزادگان اجرا شد كه طي آن تبعيت و اطاعت محض از فرامين ولي امر مسلمين مورد تأكيدقرارگرفت.
اين گزارش حاكيست اين گروه از آزادگان كه پس از سالها اسارت به ميهن اسلامي بازگشته اند صبح امروز به هنگام ورود به حسينيه امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) درحالي كه نداي الله اكبر سر ميدادند ازسوي كاركنان دفتر مقام معظم رهبري مورد استقبال قرارگرفتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /