پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامي در دیدار رئيس دفتر سياسي حماس:

دشمن صهيونيستي از مقابله با ملت فلسطين عاجز شده است

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز در ديدار آقاي خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس و هيأت همراه ، ضمن تجليل از مقاومت و ايستادگي پرصلابت ملت فلسطين، نيروهاي مقاومت و دولت حماس در مقابل فشارهاي سنگين و جنايات كم سابقه رژيم صهيونيستي، قدرت­هاي زورگو و دوستان آنها، تأكيد كردند: امروز به لطف و فضل خداوند، دشمن صهيونيستي كه به ظاهر شكست ناپذير بود در ضعيف ترين وضع قرار دارد و از مقابله با ملت بي پناه، تنها و در عين حال صبور و مقاوم فلسطين ، عاجز شده است.

ايشان افزودند: درود خدا بر ملت فلسطين كه با وجود اين جنايات عجيب و فجايع بي نظير، همچون كوه ايستاده است.

رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تنها راه آزادسازي فلسطين، ايستادگي همراه با ايمان است، خاطرنشان كردند: مواضع مسئولان حماس و آقاي هنيه، نخست وزير دولت منتخب مردم فلسطين نيز بسيار شجاعانه و قاطعانه و مايه خرسندي است.

حضرت آيت الله خامنه اي با ابراز تأثر شديد از وضع كنوني مردم فلسطين به ويژه محاصره غيرانساني نوار غزه و كشتار هرروز زنان، كودكان و مردم بي دفاع اين منطقه افزودند: صحنه هاي اين فجايع، بسيار دردناك و حزن آور است اما ايستادگي مردم مظلوم فلسطين در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي كه از همه نوع حمايت و امكانات اقتصادي، نظامي، سياسي و تبليغاتي برخوردار است، موجب اميد و نشانه اي واضح از تحقق وعده هاي الهي است.

ايشان در همين خصوص خاطرنشان كردند: مسئله فلسطين و عجز و درماندگي دشمن صهيونيستي و قدرت­هاي استكباري در مقابل ملت فلسطين و همچنين پيشرفت روزافزون و فراتر از تصور ملت ايران با وجود فشارهاي فوق طاقت در سي سال گذشته، تفسير صريح وعده خداوند است كه اگر دين خدا را ياري و در اين راه ايستادگي كنيد، خداوند هم شما را ياري و پيروز خواهد كرد.

رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه ايستادگي در راه خدا، همراه با هزينه است افزودند: كساني كه در اين راه گام برمي دارند و همه سختي ها را تحمل مي كنند نزد خداوند سربلند و پرافتخار خواهند بود اما افرادي كه مسيري غير از ايستادگي انتخاب كرده اند، آنان نيز هزينه خود را خواهند پرداخت و نزد خداوند نيز سرافكنده و شرمسار خواهند بود.

در اين ديدار، آقاي خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس ضمن تشريح آخرين اوضاع فلسطين به ويژه شرايط بسيار فاجعه آميز نوار غزه تأكيد كرد: ملت فلسطين با وجود همه فشارها، به استقامت خود افتخار مي كند و در هيچ شرايطي از مقاومت،‌جهاد و حمايت از دولت مردمي حماس دست نخواهد كشيد.

وي با اشاره به روحيه وصف ناپذير شهادت طلبي در ميان جوانان فلسطيني خاطرنشان كرد: عزم و اراده مستحكم مردم فلسطين ، به ويژه جوانان ، موجب شده است قدرت مقاومت در فلسطين به شدت افزايش يابد.

کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /