پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار رئيس و معاونين بنياد مستضعفان و جانبازان

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي روز گذشته در ديدار رئيس و معاونين بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامي با ايشان، رعايت دقيق امانت، تقوي،بلندنظري و بي اعتنائي به زخارف دنيا را لازمه ي كار در راه خدا و خدمت هر چه بيشتر به محرومين، مستضعفان و جانبازان دانستند و بر فعاليت هر چه گسترده تر بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامي در كنار دولت در خدمت به محروين و ساختن يك جامعه مطلوب اسلامي تأكيد كردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار توجه و رسيدگي هر چه بيشتر به امور محرومين و مستضعفان و جانبازان و برخورد مناسب وهمراه با عطوفت اسلامي را در مراجعات آنان به دستگاه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران مورد تأكيد قرار دادند.
حضرت آيت الله خامنه اي آنگاه به لزوم انجام كارهاي وسيع اقتصادي در بنياد مستضعفان و جانبازان اشاره كردند و فرمودند: براي رسيدگي و كمك به محرومين جامعه تلاش گسترده در راه فعاليتهاي اقتصادي در اين بنياد كاري اساسي است كه البته بايد در نهايت سلامت و صحت و دور از هر گونه آلودگي انجام پذيرد.زيرا كه هدف نهائي بنياد مستضعفان و جانبازان خدمت در راه خدا و رسيدگي به وضعيت محرومين جامعه است.
رهبر معظم انقلاب اسلامي افزودند: همه ي اجزاء بنياد مستضعفان و جانبازان بايد با رعايت امانت، تقوي، بلند نظري و بي اعتنائي به زخارف دنيا رسالت عظيم خود يعني كمك به مستضعفان و جانبازان را به انجام برساند وخلاءهاي ناشي از محروميت را در جامعه اسلامي پر كند.
حضرت آيت الله خامنه اي باتأكيد بر حفظ جنبه هاي ارزشي در فعاليتهاي اقتصادي از كارهاي با ارزش انجام گرفته در بنياد مستضعفان و جانبازان اظهار خرسندي و تشكر كردند و فرمودند: بنياد بايد قويا در كنار دولت كه متصدي و متكفل اصلي امور كشور است حضور داشته باشد و فعاليت كند و به آباداني نقاط محروم و مستضعف كشور بپردازد.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پايان سخنانشان بر اهميت كار فرهنگي در بنياد مستضعفان و جانبازان اشاره كردند وفرمودند: كار اقتصادي همچون جسمي است كه روح آن كارِ فرهنگي است. زيرا كه اگر درفعاليتها كار فرهنگي درستي انجام نگيرد به مثابه ي جسمي قوي و سالم است كه داراي روحي ناسالم و شيطاني است.
بر اساس همين گزارش پيش از بيانات مقام معظم رهبري آقاي محسن رفيق دوست رئيس بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامي گزارشي ازعملكرد بخش هاي مختلف اين بنياد و توفيقات بدست آمده در راه خدمت هر چه بيشتر به محرومين و مستضعفان و جانبازان را به استحضار معظم له رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /