پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب نماينده ولي فقيه در امور آزادگان

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي طي حكمي حجت الاسلام سيدعلي اكبر ابوترابي روحاني آزاده اي را كه ده سال در اسارت رژيم عراق بسر برده است، به سمت نماينده خود در امور آزادگان منصوب فرمودند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي بهاين شرح است:

بسمه تعالي
جناب‌ حجت الاسلام‌ آقاي‌ سيد علي‌اكبرابوترابي‌ دامت‌افاضاته‌
با سلام‌ و تحيت‌، خدا را سپاسگزارم‌ كه‌ دوران‌ مرارت بار اسارت‌، آزادگان‌ سرافراز عزيز ما را مستحكمتر و آماده‌تر و در مدارج‌ كمال‌ انساني‌ برترو والاتر ساخت.‌ و شما كه‌ قريب‌ ده‌ سال‌ در كوره‌ي‌ شدايد گداخته‌ و جوهر پاك‌خود را نمايان‌ ساخته‌ و بر افتخار مجاهدات‌ خود در دوران‌ اختناق‌ و پس‌ ازپيروزي‌ انقلاب‌، فصل‌ جديد و درخشاني‌ افزوده‌ايد، بحمدالله‌ سهم‌ وافري‌ از بركات‌ برهه‌ي‌ دهساله‌ داشته‌ايد و اميد است‌ همواره‌ در صراط مستقيم‌ حق‌ وصدق‌ كه‌ پوينده‌ي‌ آن‌ مي‌باشيد، به‌ توفيقات‌ الهي‌ نايل‌ گرديد.
اينجانب‌ باتوجه‌ به‌ خدمات‌ جناب‌عالي‌ در دوران‌ دهساله‌ي‌ اسارت‌ و آشنايي‌ با مسايل ‌آزادگان‌ عزيز، شما را به‌ نمايندگي‌ خود در امور آزادگان‌ منصوب‌ مي‌كنم. تا با ايجاد رابطه‌يي‌ مستمر و منضبط با آزادگان‌ سرافراز به‌ تأمين‌ نيازهاي‌ معنوي‌ وفكري‌ و حفظ روحيه‌ي‌ انقلابي‌ آنان‌ بپردازيد و در سايه‌ي‌ همكاري‌ با ستاد امورآزادگان‌ و ساير مراجع‌ و مراكزي‌ كه‌ در امر آزادگان‌ فعالند پيگير نيازمنديهاي ‌اين‌ عزيزان‌ باشيد.
ان‌شاءالله‌ آزادگان‌ عزيز كه‌ حقا ذخاير اين‌ ملتندبتوانند مسؤوليت‌ شركت‌ در بازسازي‌ كشور و همكاري‌ در پيشبرد جامعه‌ي‌ انقلابي ‌ما به‌ سمت‌ اهداف‌ الهي‌ و انقلابي‌ را نيز به‌ بهترين‌ وجه‌ به ‌انجام ‌برسانند.توفيقات‌ شما و برادران‌ شاغل‌ را در ستاد مزبور از خداوند متعال ‌خواستارم‌.
سيد علي‌ خامنه‌اي‌
7/7/69
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /