پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاي ستاد برگزاري مراسم هفتم تير

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار اعضاء ستادبرگزاري مراسم هفتم تير با ايشان، فاجعه شهادت هفتاد و دو تن از شخصيتهاي برجسته و محبوب مردم در حادثه هفتم تير را نشانه بي رحمي، كينه توزي و خباثت دشمنان انقلاب و جمهوري اسلامي ايران دانستند.
مقام معظم رهبري در اين ديدار كه در آستانه نهمين سالگرد فاجعه هفتم تير انجام شد، لزوم زنده نگهداشتن خاطرات گذشته و دشوار انقلاب را مورد تأكيد قرار دادند و فرمودند: كينه توزاني كه نام عارض سياسي بر خود نهاده بودند با هدف بدست گرفتن قدرت تا آنجا پيش رفتند كه حاضر شدند با خباثت تمام تروريسم را در خدمت نابود كردن شخصيت هاي برجسته اي همانند شهيد مظلوم آيت الله بهشتي بكار گيرند.
حضرت آيت الله خامنه اي به بيان آسيب ناپذيري انقلاب پرداختند و فرمودند حادثه هفتم تير نه تنها به خاموش شدن شعله انقلاب نيانجاميد بلكه بواسطه آن انقلاب اوج گرفت و مردم مصمم تر و صفوفشان مستحكم تر شد.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به هنگامه اي كه مردم در تشييع پيكرهاي پاك شهداي هفتم تير كردند فرمودند: دشمنان ما در آن روز تصميم داشتند تمامي چهره هاي مؤثر و معروف انقلاب را به شهادت برسانند. با شهادت استاد مطهري مشخص شد كه براي مسئولين انقلاب مافيت نيست و خطر بطور جدي آنان را تهديد مي كند اما مردم و مسئولين با اعتقاد به راه خود و با پشتيباني و حمايت يكديگر ايستادند و انقلاب را به پيش بردند و اين خود نشانه صداقت و حقانيت انقلاب است.
بر پايه همين گزارش پيش از بيانات مقام معظم رهبري حجت الاسلام باغاني گزارشي از برنامه هاي تدارك ديده شده براي بزرگداشت خاطره ي شهداي گرانقدر هفتم تير را به استحضار ايشان رساند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /