پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم مشترک نظامی نیروهای مسلح استان سمنان

رهبر معظم انقلا‌ب اسلا‌می و فرمانده کل قوا عصر روز شنبه در مراسم مشترک نظامی نیروهای مسلح استان سمنان در محل لشکر 58 تکاور ذوالفقار در شاهرود ، نیروهای مسلح را از مردم ، با مردم و برای مردم دانستند و تاکید کردند: افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که آموزش ، رزم ، رزمایش ، آمادگی ، انضباط ، ساخت تجهیزات مورد نیاز و هر آنچه را به دفاع یک ملت مربوط می شود ، با اتکا به خدا و براساس ایمان عمیق الهی انجام می دهند .

ایشان با اشاره به قربانی شدن انسانها برای اهداف پلید خودکامگان عالم افزودند: در چنین دنیایی ، لازمه حفظ عزت و سرافرازی ، اتکا به اراده جوانان و ایمان عمیق دینی است که در نتیجه آن کشور از امنیت مستقر واقعی برخوردار می شود.

فرمانده کل قوا دوران کنونی را یکی از مقاطع مهم وسرنوشت سازملت ایران برشمردند و با تاکید بر وظیفه سنگین مسئولان و نیروهای مسلح ، خاطر نشان کردند: نیروهای مسلح باید آموزش ، کار، رفتار خوب‌، اراده راسخ ، عزم و آگاهی ، همبستگی و همدلی و استفاده از ابتکارها ونوآوریها را برنامه عمل خود قرار دهند و به مسئولیتها و تعهدات خود عمیقا پایبند باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه ملت ایران با ابهت و عزت خود در صحنه بین المللی توانسته کید و مکر دشمن را از خود دور کند، تصریح‌کردند: این ابهت و عزت و همچنین اقتدار مادی و معنوی باید هر روز بیش ازگذشته ریشه دارتر و عمیق تر شود.

فرمانده کل قوا در ابتدای این مراسم ضمن حضور در محل یادمان شهیدان و قرائت فاتحه از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

در این مراسم امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش به حضرت آیت الله خامنه ای خیر مقدم گفت و سپس سرتیپ دوم خلفی فرمانده ارشد ارتش در استان سمنان گزارشی از یگانهای نظامی منطقه و آمادگی و توانایی های آنها ارائه کرد.

همچنین عملیات رزم تن به تن و آمادگی جسمانی در حضور رهبر انقلاب اسلامی اجرا شد.

در پایان این مراسم یگانهای نمونه منطقه از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند .
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /