پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب رئيس بنياد مستضعفان

در پي تجميع نهادها و سازمانهاي فعال در امور ايثارگران و انفكاك بخش رسيدگي به جانبازان از بنياد مستضعفان و تشكيل بنياد شهيد و امور ايثارگران و اصلاح اساسنامه‌ي بنياد كه منجر به تغيير مهمي در اهداف آن شده است، مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي طي ابلاغي آقاي محمد فروزنده را براي يك دوره پنج ساله ديگر در رياست بنياد مستضعفان منصوب كردند.
متن حكم مقام معظم رهبري به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي محمد فروزنده دام توفيقه
اكنون كه بحمدالله تلاشهاي مجدانه جنابعالي و اعضاي محترم هيات امنا به توفيقات، تجارب و دستاوردهاي با ارزشي نائل گشته است پيرو ابلاغيه مورخ 3/5/1383 مبني بر ضرورت ادامه فعاليتهاي شما در سمت رياست بنياد مستضعفان، مسئوليت جنابعالي را براي مدت پنج سال از تاريخ 31/4/1383 تمديد مي‌كنم.
اميدوارم با توجه به اصلاح اساسنامه آن بنياد و پس از اقدام اساسي و مهم تجميع نهادهاي متولي امور ايثارگران و تشكيل بنياد شهيد و امور ايثارگران، در چارچوب ماموريت راهبردي بنياد، مبني بر "كمك به ارتقاء سطح زندگي مادي، معنوي و فرهنگي مستضعفان و محرومين جامعه همراه با اداره بهينه دارائيهاي تحت پوشش و با حضور موثر در صحنه‌هاي اقتصادي در چارچوب سياستهاي كلي نظام" از همه توان و ايمان خود بهره گيريد.
اميد است در راستاي خدمت بايسته و شايسته به محرومان و مستضعفان و تحقق اهداف عاليه بنياد، اهتمام جدي در تجديد سازمان و به كارگيري بيش از پيش نيروهاي لايق و امين داشته باشيد.
توفيقات شما را از خداوند متعال خواستارم.
سيدعلي خامنه اي
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /