پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار صميمانه جانبازان هفتاد درصد به بالا و خانواده هاي آنان

تعدادي از جانبازان هفتاد درصد به بالا و خانواده هاي آنان عصر امروز در فضايي صميمانه بمدت 3 ساعت با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار و گفتگو كردند.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين مراسم در سخناني اين مراسم را ديداري نمادين بمنظور تكريم مجموعه جانبازان و خانواده هاي آنان بيان و تاكيد كردند: اين ديدار بدين معنا است كه ارادت به قشر جانباز و تكريم آنان بايد همواره بعنوان يك اصل ثابت در نظام جمهوري اسلامي ايران باقي بماند.
ايشان از جانبازان بعنوان شهداي زنده و برادران شهدا ياد كردند و افزودند: پرونده كار، تلاش و جهاد شهدا با شهادت آنان بسته شده است اما اين پرونده براي جانبازان همچنان باز است و چنانچه جانباز در اين دوران حدود الهي را رعايت نمايد بواسطه صبر در برابر رنج، سختي و مشكلات جانبازي، پاداش عظيم الهي نصيب وي خواهد شد.
مقام معظم رهبري با يادآوري وظايف همه آحاد مردم بويژه مسؤولان در قبال جانبازان، اجر و ثواب همسران جانبازان را نيز بسيار بالا دانستند و افزودند: من لازم مي دانم از همسران جانبازان كه بصورت داوطلبانه خود را شريك رنج و سختي هاي جانبازان كردند، تشكر نمايم.
ايشان همچنين خطاب به فرزندان جانبازان تاكيد كردند: شما بايد به اينكه فرزند فردي مي‌باشيد كه سلامت و جواني خود را براي آرمانهاي بلند الهي فدا كرد، افتخار كنيد.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: جانبازان، خانواده هاي شهدا،‌ايثارگران و بخش عظيمي از ملت ايران، برخلاف دنياطلبان پرمدعا در دوران سختي و جنگ به مصاف دشمن رفتند و نگذاشتند شرف و ناموس ملت ايران لگدمال شود لذا بايد قدر اين قشر عظيم جامعه را دانست.
در پايان اين ديدار نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حضرت آيت الله خامنه اي اقامه شد و سپس حاضران روزه خود را بهمراه رهبر معظم انقلاب اسلامي افطار كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /