پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب در ديدار با مسؤولان، مديران و دست اندركاران كرمان

رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز در ديدار با مسؤولان، مديران و دست اندركاران سازمانهاي مختلف استان كرمان، اين استان را با توجه به نيروي انساني بسيار مستعد و منابع طبيعي فراوان، آماده پيشرفت و توسعه خواندند و افزودند: مشكلات موجود در مناطق مختلف استان قابل قبول نيست و بايد با تلاش مؤمنانه و صبورانه مسؤولان كشوري و استاني و مردم حل شود.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تصميمات ديشب هيات دولت براي جبران خسارات خشكسالي در مناطق مختلف كشور افزودند: استاندار فعال و همه مديران استان بايد تصميمات اتخاذ شده براي بهبود وضع كرمان را تا نتيجه نهايي پيگيري كنند.
ايشان مديريت اسلامي را مديريتي عادلانه و دلسوزانه خواندند و خاطرنشان كردند: تلاش بيوقفه براي حل مشكلات مردم و رفتار مهربانانه با مراجعه كنندگان، به عنوان عمل صالح در پيشگاه خداوند داراي اجر و پاداش است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تاثيرپذيري كاركنان دستگاهها از رفتار مديران، به مسؤولان رده هاي مختلف دستگاهها در سراسر كشور توصيه كردند: بگونه اي رفتار كنيد كه اثري از تبعيض و زياده خواهي و امتياز بخشي به افراد خاص در فعاليتهايتان وجود نداشته باشد.
ايشان ايران را كشوري حقيقتا الهي برشمردند و با اشاره به بالاتر بودن متوسط هوش ايراني از متوسط جهاني افزودند: منابع بي پايان خدادادي – نيروي انساني برخوردار از عقل و احساس و عاطفه - و نسل جوان پرشور، آينده اين كشور را كاملا روشن كرده است كه تحقق آن نيازمند برنامه ريزي - كار و تلاش – و دانايي و همبستگي است.
در ابتداي اين ديدار آقاي كريمي استاندار كرمان در گزارشي اعلام كرد: افزايش سطح معيشت و رفاه مردم – تكميل زير ساختها – اهميت دادن به طرحهايي كه در زندگي عموم مردم مؤثر است، مديريت صحيح منابع آب – توسعه صنايع تبديلي بخش كشاورزي و مقاوم سازي ساختمانها از اولويتهاي حركت توسعه استان است.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پايان سفر 9 روزه به استان كرمان، امشب به تهران باز گشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /