پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظيم مردم پرشور زرند- ادامه عزم راسخ در راه آباداني و پيشرفت

رهبر معظم انقلاب سپس در اجتماع عظيم مردم پرشور زرند که در ورزشگاه 22 بهمن چشم انتظار ايشان بودند تاکيد کردند: ملت ايران از سختي ها و دشواريها – نردباني براي پيشرفت و ترقي مي سازد و راه آباداني دنيا و آخرت خود را با عزم راسخ ادامه مي دهد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تشکر از محبت مردم مومن – فداکار – با فرهنگ و با صفاي زرند ياد قربانيان زلزله سال گذشته منطقه زرند و راور را گرامي داشتند و خاطرنشان کردند: مصايب و بلاياي طبيعي کوچکتر از آن است که در عزم راسخ شما مردم براي پيشرفت مادي و معنوي خللي ايجاد کند.
ايشان اهتمام به کار مردم و پيگيري مسائل و مشکلات آنان را مهمترين دغدغه نظام اسلامي برشمردند و با توصيه به مسوولان مبني بر سرعت در "تصميم گيري و عمل" افزودند: اتخاذ تصميمات براي حل مشکلات مردم کافي نيست بلکه بايد اين تصميمات را با پيگيري و جديت – کاملا عملي ساخت تا مردم - شيريني برنامه ها و تلاشهاي مسوولان را احساس کنند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به برنامه ريزي انجام شده براي تامين خسارات و بازسازي مناطق آسيب ديده از زلزله زرند افزودند: چه دولت فعلي و چه مسوولان دولت بعدي بايد اين کار را با جديت دنبال کنند و رهبري نيز مراقبت خواهد کرد تا قولها و برنامه هايي که در اين زمينه اعلام مي شود – تحقق يابد.
ايشان ضمن توصيه به مردم براي تبديل حوادث تلخ زندگي به وسيله اي براي افزايش معنويت و رشد و تکامل افزودند: البته به موازات صبر و استقامت در برابر حوادث تلخ - بايد حقوق خود را نيز پيگيري و مطالبه کرد.
ايشان بار ديگر مقاوم سازي را مهم ترين درس زلزله بم براي مسوولان و مردم خواندند و افزودند: کشور ما زلزله خيز است بنابراين هم مسوولان - هم مردم و هم انبوه سازان بايد مقاوم سازي را بسيار جدي بگيرند.
حضرت آيت الله خامنه اي، ترس دنياي استکبار از پيشرفت ملت ايران را نتيجه استقامت و برخورد صحيح ملت و نظام در برابر تنگناها و تهديدات دشمن دانستند و افزودند: امروز هم که دشمنان ملت با بلندگوهاي تبليغاتي خود به تهديد جمهوري اسلامي ايران مشغولند ملت ايران در پرتو اعتماد به نفس - آگاهي - عزم راسخ - تقويت ايمان قلبي، همبستگي ملي و مشارکت عمومي راه پرافتخار پيشرفت علمي و مادي و معنوي را ادامه خواهد داد.
در اين مراسم قبل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي حجه الاسلام بابايي امام جمعه زرند ضمن خير مقدم به ايشان – رسيدگي سريعتر دستگاههاي ذيربط را به زلزله زدگان اسفند 83 زرند و مناطق اطراف خواستار شد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /