پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار خانواده هاي معظم شهيدان و جمعي از جانبازان و آزادگان استان كرمان

رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار خانواده هاي معظم شهيدان و جمعي از جانبازان و آزادگان استان كرمان - نجات كشور از هجوم «رژيم بعثي عراق و حاميان امريكايي و اروپايي اش» و حفظ آبروي امام و ملت ايران را، مديون مجاهدت شهيدان و ديگر رزمندگان خواندند و افزودند: شهيدان و ايثارگران تجلي قدرت پروردگار و دست حمايت خداوند از اين ملتند.
حضرت آيت الله خامنه اي – شهادت را هديه اي الهي و پاداش پروردگار در قبال مجاهدت في سبيل الله برشمردند و خاطرنشان كردند: تنها در سايه مجاهدت است كه هويت – آبرو – استقلال و آزادي هر ملت حفظ مي شود و ملت ايران به پيشتازي شهيدان سرافراز و ديگر ايثارگران و در پرتو صبر و بردباري خانواده هاي عزيز آنها – اين كار عظيم را انجام داده است.
ايشان جلب نصرت پروردگار را نيازمند مجاهدت – هوشياري و مراقبت مستمر خواندند و افزودند: نبرد با دشمن هميشه در عرصه نظامي صورت نمي گيرد و امروز بايد با هوشياري كامل – در عرصه كارزار سياسي و فرهنگي حضور داشت و اجازه نداد دشمن با روشهاي پيچيده استعمار فرانو – در اين عرصه ها – رخنه ايجاد كند.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به حدود 25 هزار شهيد – جانباز و آزاده كرماني از ايثار و فداكاري مردم و رزمندگان اين استان بويژه لشكر افتخار آفرين 41 ثارالله تجليل كردند و افزودند: برخي روستاها و مناطق استان كرمان از لحاظ تعداد شهيداني كه تقديم اسلام و انقلاب كرده اند سرآمد همه مناطق ايران هستند كه اين مسئله باعث افتخار بيشتر مردم اين استان است.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: ملت خود را مرهون شهيدان – جانبازان – آزادگان – ايثارگران و خانواده هاي محترم آنان مي داند و عطر و نور شهادت و خاطرات حماسه هاي شهيدان همواره در اين سرزمين زنده و جاري خواهد بود.
در ابتداي اين ديدار آقاي دهقان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران اعلام كرد: مردم استان كرمان با تقديم 6900 شهيد ، 1300 آزاده و بيش از 17 هزار جانباز – نقش موثري در دفاع مقدس ايفا كردند سپس حجه الاسلام انصاري پدر اولين شهيد استان كرمان در روند انقلاب اسلامي به رهبر معظم انقلاب خيرمقدم گفت
سحر خسروي فرزند يكي از شهيدان پرافتخار استان نيز قطعه اي پراحساس در وصف شهيدان بيان كرد
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /