پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاى شوراى عالى نظام پزشكى كشور

رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در ديدار اعضاى شوراى عالى نظام پزشكى كشور، رفتار مهربانانه و علاج جويانه با بيماران و در نظر گرفتن وضع مادى مردم را از جلوه هاى اخلاق پزشكى برشمردند و افزودند: جامعه پزشكى در زندگى مردم، جايگاه بسيار مهمى دارد و مى تواند در پرتو رفتار صحيح با مردم، منافع حقيقى خود را بيش از پيش تأمين كند.
ايشان با تشكر از زحمات جامعه پزشكى و سازمان نظام پزشكى خاطرنشان كردند: اين سازمان بايد ضمن توجه به منافع و حقوق مادى و صنفى پزشكان، در تصميمات و اقدامات خود از حقوق معنوى جامعه پزشكى نيز مراقبت كند كه اين امر مستلزم توجه ويژه به اخلاق پزشكى است.
حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به عزت و اعتماد به نفس ناشى از شغل پزشكى خاطرنشان كردند: سازمان نظام پزشكى مراقبت كند كه اين ويژگى و توانايى ممتاز، در برخورد محترمانه با بيماران تجلى افزونترى يابد و جامعه پزشكى هر روز عزت و آبروى بيشترى پيدا كند.
قبل از سخنان رهبر معظم انقلاب، دكتر صدر رئيس سازمان نظام پزشكى در گزارشى از انتخابات اخير شوراى عالى نظام پزشكى اعلام كرد: تلاش براى حل نابسامانى هاى موجود در ارائه خدمات بهداشتى - درمانى و بهبود اقتصاد درمان، جزو اهداف سازمان نظام پزشكى است.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /