پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مسؤولين و گروه كثيري از امت حزب الله در سالروز ولادت حضرت امام زمان (عج)

در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت بقيةالله الاعظم امام زمان(عج) صبح امروز گروه كثيري از امت حزب الله ضمن اجتماع در حسينيه امام خميني رضوان الله تعالي عليه با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي و ولي امر مسلمين جهان ديدار كردند.
در اين ديدار كه با ابراز علاقه و احساسات پرشور حاضرين نسبت به مقام معظم رهبري و شعارهائي در اطاعت از فرامين معظم له توأم بود حضرت آيت الله خامنه اي طي سخناني ميلاد مسعود و فرخنده ي حجة بن الحسن مهدي موعود (عج) منجي عالم بشريت را به ملت بزرگ ايران، مسلمانان و مستضعفان سراسر جهان تبريك گفتند و ضمن اشاره به رابطۀ دائمي شيعيان با مقام ولايت و مهدي موعود (عج) فرمودند: رابطه ي قلبي و معنوي بين آحاد مردم و امام زمان، اميد و انتظار را بطور دائم در دل آنها زنده نگه ميدارد و اين خود يكي از پربركت ترين حالات انساني است. اعتماد و اميد نسبت به آينده يكي از ابعاد انتظار است كه به واسطۀ آن مبارزۀ در راه خير و صلاح معنا پيدا مي كند.
رهبر انقلاب اسلامي عصر حاضر را به واسطه ي تسلط روز افزون قدرت هاي بزرگ جهان بر زندگي بشريت و دخالت قدرت شيطاني آمريكا در تمامي شؤونات عمده واساسي ملت ها، يكي از تلخ ترين و تاريك ترين ادوار زندگي بشر توصيف كردند و افزودند: دخالت قدرت طاغوتي و شيطاني آمريكا در اقتصاد، فرهنگ، سياست و ادارۀ امور كشورها امروز بيش از هر زمان ديگري است. صاحبان فكر و انديشه در جهان به خوبي مي دانند كه قدرت هاي طاغوتي با زندگي و سرنوشت آنها چه مي كنند لذا دنيا براي آنها حقيقتاً تيره و تاريك است.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از بياناتشان پيروزي انقلاب اسلامي در ايران و تشكيل حكومت مردم را عامل اصلي در اميدواري و بيداري ملت ها طي ده سال گذشته دانستند و فرمودند: سنت الهي بر بيدار شدن ملت ها قرار گرفته است و اين از اميد آنها نسبت به آينده ناشي مي شود. بدون ترديد تشكيل حكومت نه شرقي و نه غربي مبتني بر خواست مردم در ايران و نيز پيشرفت سياست مقاومت در مقابل قدرت هاي استكباري مهم ترين وسيله‌ي اميد براي مسلمانان و مستضعفان جهان بوده است و ما اين را صنع الهي و قدرت خدا مي دانيم.
ولي امر مسلمين به تبليغات مسموم استكبار جهاني براي مخدوش كردن مسأله صدور انقلاب اسلامي به اقصي نقاط جهان اشاره كردند و با بيان نگراني قدرت هاي شيطاني از باور ملت ها نسبت به مقاومت و سازش ناپذيري ملت مسلمان ايران فرمودند: اگر ملت ها باور كنند كه يك ملت با قدرت و عزم و ارادۀ خود و نيز با توكل به خدا مي تواند در برابر قدرت هاي بزرگ بايستد و تسليم نشود، آنها نيز به تلاش براي نجات خود از زير بار ظلم تشويق خواهند شد. امروز واضح ترين حركت ها و قيام ها از آنِ مسلمانان است. در كشمير و در ساير نقاطي كه سال هاي متمادي ملت هاي مسلمان در زير فشار قرار داشته اند، مسلمانان سربلند كرده اند.
رهبر انقلاب اسلامي به شرايط سخت مبارزه و تداوم مقاومت ملت مسلمان فلسطين در برابر رژيم اشغالگر قدس اشاره كردند و ضمن ستايش از ايستادگي و نبرد مظلومانه ي ملت بزرگ افغانستان فرمودند: آنچه كه امروز دستگاه استعماري آمريكا و اذنابش به دنبال آن هستند مخدوش كردن چهره ي مقاومت ملت ايران در سطح جهان است.آنها براي گرفتن اميد از مردم دنيا مي خواهند وانمود كنند كه مقاومت ملت ايران تمام شده است. تبليغات وسايل ارتباط جمعي آمريكائي، غربي و صهيونيستي تماماً بر عدم انعكاس هر آنچه كه اميد و مقاومت ملت ايران را نشان مي دهد متمركز شده است. اما علي رغم تمام اينها انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران امروز پايدار و نستوه، همچون گذشته، سرمشق و الگوي مقاومت ملت هاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامي به تشريح خطوط تبليغاتي استكبار جهاني عليه ملت مسلمان ايران پرداختند و فرمودند: رسانه هاي بزرگ جهاني كه صهيونيست ها گردانندگان آنها هستند وحدت و شور و حماسه ي مردم و راهپيمائي عظيم 22 بهمن را منعكس نمي كنند و خبر فعاليت ها، پيشرفت ها و تلاش هاي دولت جمهوري اسلامي را به اطلاع مردم دنيا نمي رسانند. آنها از پخش خبر وفاداري بي نظير ملت نسبت به دستگاه هاي مسؤول خودداري كرده و كمال خباثت را در حقايق روشن ملت ايران اعمال مي كنند و گزارش نمايندۀ سازمان ملل كه در آن، دشمنان انقلاب و منافقين رسوا شده اند را منعكس نمي كنند. در دوران جنگ تحميلي نيز پيروزي هاي ملت ما و حتي خبر باز پس گرفتن خرمشهر توسط رزمندگان سلحشور ما را از ملت هاي دنيا كتمان كردند.
ولي امر مسلمين جهان در ارتباط با ترفندهاي تبليغاتي استكبار به بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف و ناديده گرفتن ابتكارات و پيشرفت هاي علمي و عملي ملت مسلمان ايران توسط رسانه هاي خبري غرب اشاره كردند و آن را دليلي بر وحشت و نگراني قدرت هاي شيطاني نسبت به افزايش اميد ملت ها از ادامه ي مقاومت و حيات قدرتمندانه ي انقلاب اسلامي دانستند.
حضرت آيت الله خامنه اي از عدالت به عنوان عدم تبعيض در حدود و حقوق و احكام و نيز كمك به مردم محروم و ضعيف ياد كردند و با تأكيد بر اهميت اجراي عدالت در جامعه فرمودند: عدالت يعني آنكه تنظيم برنامه ها و حركت كشور در جهت تأمين زندگي انساني براي مستضعفان باشد و كساني كه در زير سايه ي سنگين نظام طاغوتي از حقوق خود محروم ماندند به حقوق خويش برسند و عده ي خاصي براي خود حق ويژه اي قائل نباشند. براي اجراي عدالت بايد حدود الهي و حقوق انساني و اجتماعي به طور يكسان بر مردم اجرا شود و نيز كساني كه با تكيه بر فريب، زور و كارهاي ناصحيح توانسته اند به آنچه كه حق آنها نبوده است دست يابند، فرصت ادامه ي اين راه را پيدا نكنند و حركت نظام و تشكيلات بايد در اين جهت باشد.
رهبر انقلاباسلامي در پايان سخنانشان زندگي عادلانه را شرط برخورداري از كمك الهي دانستند و ناتواني قدرت هاي مادي و توطئه ها و ترفندهاي آنان براي منصرف كردن ملت مسلمان ايران از ادامه راه پرافتخار خود را مورد تأكيد قرار دادند.
اين گزارش حاكيست پيش از بيانات مقام معظم رهبري آقاي محمد غرضي وزير پست و تلگراف و تلفن طي اظهارات كوتاهي به معرفي ديدار كنندگان پرداخت و ضمن تبريك ميلاد باسعادت منجي عالم بشريت امام زمان(عج) به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت: ما تا ظهور حضرت حجت امام زمان (عج) آمادگي خود را براي اطاعت از فرامين حضرت آيت الله خامنه اي رهبر محبوب مسلمانان جهان در جهت مبارزۀ با مستكبران اعلام مي داريم.
بنا بر همين گزارش در اين ديدار كاركنان، مديران، مسؤولان و وزير پست و تلگراف و تلفن، مسؤولين واحد فرهنگي، مدارس شاهد و مسؤولين بيناد شهيد در استان ها و شهرستان ها به همراه معاونين و مسؤولان بنياد شهيد مركز و اعضاء ستاد برنامه ريزي امور فرهنگي فرزندان شاهد و همچنين جمعي از خانواده هاي معظم شهداء، اسراء و مفقودين جنگ تحميلي، جمعي از كاركنان به همراه معاونين، مشاورين، مديران كل و وزير بازرگاني، گروهي از كاركنان، مديران و مسؤولان سازمان جنگل ها و مراتع كشور به همراه وزير كشاورزي، جمعي از جانبازان جنگ تحميلي از استان هاي همدان و باختران و شهرستان قزوين به همراه رئيس، كاركنان و مديران و مسؤولان بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامي، اعضاي شوراي ائتلاف اسلامي افغانستان و حزب وحدت افغانستان به همراه شيعيان افغانستان در اروپا، آسيا و ساير كشورها، روحانيون و مسؤولان دواير و شعب عقيدتي سياسي، فرماندهان حفاظت و اطلاعات و فرماندهان هنگ ها و نواحي ژاندارمري سراسر كشور به همراه فرمانده و رئيس سازمان عقيدتي سياسي ژاندارمري، معاونين و مديران كل وزارت اطلاعات، كاركنان و مديران و مسؤولان بنياد مسكن انقلاب اسلامي و همچنين جمعي از اعضاي امور تربيتي و مربيان پرورشي شهرستان بجنورد و جمعي از اعضاي بسيج مستضعفين خان بين گرگان حضور داشتند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /