پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پيـام تجليل‎ رهبر معظم‎ انقلاب‎ از حماسه‎‎ پرشكوه ملت‎‎ ايران


متن‎‎ پيام‎ حضرت‎‎ آيت الله‎‎‎ خامنه اي‎ به اين شرح‎ است‎.

بسم‎‎ الله‎ الرحمن‎ الرحيم
سلام‎ بر ملت‎ رشيد و بزرگـوارايـران‎ كـه‎ در ادامه ‎ 26سال‎ مجاهدت‎ خستگي‎ناپذير,بارديگر چنان‎ جلوه‎‎‎ئي‎ از شكوه و حماسه پـديـد آورد كه‎‎ بدخواهان‎‎ و دشمنان را نيز به شگفتـي‎ و تحسين‎ واداشت‎ . .
حضور پرعظمت‎‎ و پرمعناي‎ ملت هوشيار ما در 22 بهمن‎ , سرماي‎ بي‎ سابقه‎ امسال‎ و نيز جنـگ‎ رواني‎ دشمن‎ و تهديدهاي‎ سخيف‎ او را شـكسـت‎ داد , گرمي‎ دلها و روحيه‎ها و ايمـانهـا , چهره‎‎‎ي‎‎ جوان‎ و پرانگيـزهي ملـت‎ مـا را بـه نمايش‎ گذاشت‎ و شعارهاي‎ پرمغز و پرمـضمـون‎ آنان‎‎ ,عزت‎‎‎ و وحدت ملي‎ را تثبيت كرد, ايـن روحيه‎ و اين‎‎‎‎ اتحاد واين ايمان همان گوهـر گرانبهايي‎ است‎‎ كه‎ يك‎ ملت را تسخيرناپذيـر مي‎سازد. .
اين‎‎ براي‎ رژيم‎ آمريكا و ديگر دشمنان ملـت‎ ايران‎‎ همچون رازي‎ ناشنـاختـه‎ و مـعمـايـي‎ ناگشودني‎ است‎ .
هر بار كه‎‎ آنان‎ با ترفندي‎ تبليغـاتـي‎ بـه رخنه‎ در اين‎ سنگر مستحكم‎ دل‎ مي‎ بندد, ملت‎ ما با نمايش‎ حضور خود در صحنه‎ ,اميد- هاي‎ آنان‎‎‎ را پوچ‎ و تشنگـان اقتـدارطلـب‎ بيـن- المللي‎ را بـا سـراب‎ آرزوهـايشـان‎ روبـرو مي‎سازد , و يك‎ بارديگر عقيم‎ بودن‎ تدابيـر آنان‎‎ را به‎ رخشان مي‎ كشد. .
ملت‎ ما راه‎‎‎ اسلام‎ ناب‎ محمدي (ص) را كه راه نويد بخش‎ پيشرفت‎‎ و توسعه‎ همگام‎با عدالت و آزادي‎ و استقلال‎ ملي‎ است‎ ,آگاهانه‎ انتخـاب‎ كرده‎‎‎ و آن‎ را آگاهانه ادامه خواهد داد. .
يقه‎ دراني‎ دشمن‎‎‎ براي‎ برگشتن ملـت‎ از ايـن راه‎‎, تنها اثري‎‎ كه مي‎ گذارد افشاي بيش‎ از پيش‎ چهره‎‎ بد خواه و عنادآلود اوست‎.
درود خدا بر شما مرد وزن‎‎ و پير و جوان كه‎ در سراسر كشور و از همه‎ اقوام ‎ايـرانـي‎ در اين‎‎ آزمايش‎ بزرگ‎‎ شركت‎ كرديد, آزمون بزرگ بعدي‎‎ يعني‎ انتخابات‎ بهار آينده‎ , پيش‎ روي شماست‎ , همين‎‎ ايمان و هوشمندي‎ شما خواهـد توانست‎‎ مردان‎ لايق‎ و با كفايت را عهده‎ دار مسئوليت‎‎ دولت آينده‎ كنـد وابـتكـارونشـاط برخاسته‎‎ از صدق‎ وايمان‎ رخنه ها را ترميـم‎ و توسعه‎‎ عدالت‎ محور را در كشور نهـادينـه سازد , انشا الله‎‎‎ همـه شمـا را بـه خـداي‎ قادر حكيم‎‎ مي‎ سپرم و دعاي‎ حضرت‎ بقيه‎‎ الله را براي‎ اين‎‎ كشور وايـن ملـت‎ از خـداونـد بزرگ‎ مسئلت‎ مي‎كنم‎.
والسلام‎‎ عليكم
سيد علـي‎ خامنه‎ اي‎
بـيسـت‎ و چهارم‎ بهمن‎ ماه‎ 1383
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /