پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاي‌ فراكسيون‌ حزب‌الله‌ در پارلمان‌ لبنان‌

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ امروز همچنين‌ در ديدار اعضاي‌ فراكسيون‌ حزب‌الله‌ در پارلمان‌ لبنان‌ گسترش‌ فعاليت‌ حزب‌الله‌ را به‌ عرصه‌هاي‌ سياسي‌ و اجتماعي‌ نشان دهنده‌ بلوغ‌ فكري‌ و سياسي‌ خواندند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با اشاره‌ به‌ جايگاه‌ رفيع‌ حزب‌ الله‌ لبنان‌ و گروه هاي‌ فلسطيني‌ در افكار عمومي‌ جهان‌ اسلام‌ و دنياي‌ عرب‌ تأكيد كردند: تلاش‌ آمريكايي ها براي‌ بسط دادن‌ مفهوم‌ تروريسم‌ به‌ مقاومت‌ لبنان‌ و فلسطين‌، به جايي‌ نخواهد رسيد چرا كه‌ ملت هاي‌ مسلمان‌ اهداف‌ شوم‌ آمريكا را درك‌ كرده‌اند.
ايشان‌ با اشاره‌ به‌ شكست‌ جبهه‌ استكبار و صهيونيسم‌ در برابر حزب‌ الله‌ لبنان‌ تأكيد كردند: پيروزي‌ حق‌ در برابر باطل‌ به عنوان‌ سنت‌ تغييرناپذير الهي‌ با ادامه‌ عزم‌ راسخ‌ و ايثار و مقاومت‌ ملت‌ و گروه هاي‌ فلسطيني‌ در داخل‌ سرزمين هاي‌ فلسطين‌ نيز تكرار خواهد شد.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ با اشاره‌ به‌ بن‌ بست‌ اسرائيل‌ و آمريكا در مسئله‌ خاورميانه‌ خاطرنشان‌ كردند: فريادهاي‌ جنگ‌ افروزانه‌اي‌ كه‌ اين‌ روزها امريكا بر ضد كشورهاي‌ منطقه‌ سر داده‌ است‌، در واقع‌ بازتاب‌ بن‌بستي‌ است‌ كه‌ امريكا و صهيونيست ها با آن‌ روبرو شده‌اند.
ايشان‌ تشكل‌ نمايندگان‌ طرفدار مقاومت‌ اسلامي‌ در مجلس‌ لبنان‌ را در ادامه‌ مقاومت‌ مؤثر دانستند و وحدت‌ نيروهاي‌ مقاومت‌ را رمز سرافرازي‌ و استمرار پيروزي‌ در مقابل‌ دشمنان‌ برشمردند.
در اين‌ ديدار قبل‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌، آقاي‌ ابوحسن‌ رعد از اعضاي‌ فراكسيون‌ حزب‌ الله‌ در مجلس‌ لبنان‌ با اشاره‌ به‌ افزايش‌ فشارهاي‌ استكبار به‌ ملتهاي‌ مسلمان‌ و مقاومت‌ ضد صهيونيستي‌ گفت‌: شجره‌ طيبه‌ مقاومت‌ در افكار و انديشه‌هاي‌ امام‌ خميني‌ (رض‌) ريشه‌ دارد و مقاومت‌ اسلامي‌ با دلي‌ سرشار از اميد به‌ عنايات‌ الهي‌، به‌ حركت‌ خود ادامه‌ خواهد داد.
ابوحسن‌ رعد با محكوم‌ كردن‌ حمايتهاي‌ امريكا از رژيم‌ صهيونيستي‌ افزود: فراكسيون‌ حزب‌الله‌ در مجلس‌ جلوه‌اي‌ از حمايت‌ عمومي‌ ملت‌ لبنان‌ از مقاومت‌ ضد صهيونيستي‌ است‌.
در اين‌ ديدار آقاي‌ محتشمي‌پور نماينده‌ مجلس‌ و دبير كنفرانس‌ حمايت‌ از فلسطين‌ نيز با تشكر از رهنمودهاي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ گفت‌: در اوضاعي‌ كه‌ شرارتهاي‌ امريكا در منطقه‌ افزايش‌ يافته‌ است‌، حمايت‌ از مقاومت‌ اسلامي‌ و انتفاضه‌، اهميت‌ بيشتري‌ مي‌يابد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /