پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمع زيادي از فرماندهان وکارکنان نيروي هوائي

همزمان با سالروز بيعت تاريخي نيروي هوايي با امام خميني (ره) در 19 بهمن سال 57 جمع زيادي از فرماندهان وکارکنان اين نيرو امروز(19 بهمن 82) ضمن ديدار با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با فرمانده کل قوا تجديد ميثاق کردند.

حضرت آيت الله خامنه اي در اين ديدار پايداري و ايستادگي ملت ايران بر آرمانهاي انقلاب و اصول خود را علت اصلي تمام فشارها بر نظام جمهوري اسلامي ارزيابي و تاکيد کردند: ملت ايران اراده کرده مستقل بماند و با تکيه بر ايمان و روحيه مجاهدت خود اين مسير را در 25 سال گذشته با موفقيت طي نموده و در آينده نيز با استحکام بيشتر اين راه را قدرتمندانه ادامه خواهد داد.
مقام معظم رهبري از اقدام شجاعاته و پرخطر جمعي از پرسنل نيروي هوايي درنوزدهم بهمن سال 57 بعنوان حرکتي عظيم و ماندگار درتاريخ ياد و خاطرنشان کردند: نيروي هوايي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون نيز بر آن اقدام شجاعانه خود پاي فشرده ودر مقاطع مختلف به اثبات رسانده است که تصميم دارد همچنان پيشرو بماند.
ايشان، سازماندهي نيروي هوايي و بخشهاي مختلف ارتش در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي ، نقش آفريني نيروي هوايي در هشت سال دفاع مقدس وتلاش اين نيرو در بازسازي و بهينه سازي تجهيزات پروازي را از جمله اقدامات اعجاب برانگيز و بسيار مهم نيروي هوايي در 25 سال گذشته دانستند و افزودند: نيروي هوايي با ايستادگي در مقاطع مهم و حساس و پافشاري بر تصميم و اراده خود ، خدمت بزرگي به کشور و نظام اسلامي انجام داده و امروز مسئوليت سنگين ادامه اين مسير برعهده کارکنان جوان اين نيرو است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به پافشاري ملت ايران براي مستقل ماندن واتهامات گوناگون بر ضد اين ملت و نظام جمهوري اسلامي تاکيد کردند: قدرتهاي استکباري و در راس آنها آمريکا که اکنون مدعي حقوق بشر ، دموکراسي و آزادي هستند ، پنجاه سال از رژيم ديکتاتوري پهلوي حمايت کردند و اکنون نيز از رژيم هاي صددرصد ديکتاتور پيشتيباني مي نمايند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه اين فشارها تا زماينکه قدرتها استکباري از ملت ايران مايوس شوند ادامه خواهد داشت افزودند: زمان ياس دشمنان هنگامي خواهد بود که احساس کنند روند تحرک و تقويت خويشتن و عزم مستقل ماندن در جمهوري اسلامي توقف ناپذير است. ايشان نقش دانشمندان ، دانشگاهيان و سياستمداران را در ايجاد اين ياس در دشمنان، مهم ارزيابي و خاطرنشان کردند: نيروهاي مسلح نيز با تقويت سازماندهي و برنامه ريزي براي نو آوري و ارتباط با بخشهاي دانشگاهي و صنعتي در کنار تربيت نيروهاي با ايمان مي توانند در اين عرصه نقش مهمي ايفا نمايند.
در ابتداي اين ديدار امير سرتيپ پرديش فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ضمن ارايه گزارش از تلاش کارکنان اين نيرو در جهت خودکفايي و بهره گيري بهينه از توانايي هاي علمي و تخصصي دانشگاهها و مراکز صنعتي گفت: بازسازي و بهينه سازي سامانه هاي آفندي و پدافند بويژه طراحي و ساخت سامانه هاي مختلف ناوبري ليرزي ، رادار ثانويه، رادار ملي و مکان يابي رادارهاي جديد از جمله اقدامات و نوآوريهاي کارکنان پرتلاش نيروي هوايي است.


کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /