پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

انتصاب اعضاي جديد شوراي مركزي ائمه جمعه

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي و مقام معظم ولايت فقيه امروز طي حكمي حضرات حجج اسلام آقايان خاتم، رسولي، ايرواني، صانعي، تقوي، قاضي عسكر و مدني را به عضويت در شوراي دبيرخانه مركزي ائمه ي جمعه و حضرات آقايان خاتم، قاضي عسگر، كشميري. مدني و حجتي زاده را به عضويت در هيأت اجرائي اين دبيرخانه منصوب كردند.متن اين حکم به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم

نظر به اهميت پايگاه نماز جمعه و تأثير عظيم آن در جلب رحمت الهي با هدايت ملت مسلمان و حفظ استقامت و وحدت و آگاهي هاي ديني وسياسي آنان و به خاطر برگزاري هر چه بهتر اين فريضه ي بزرگ در سراسر كشور، حضرات حجج اسلام آقايان خاتم، رسولي، ايرواني، صانعي، تقوي، قاضي عسكر و مدني را به عضويت در شوراي دبيرخانه مركزي ائمه ي جمعه و حضرات آقايان خاتم، قاضي عسكر، كشميري، مدني، حجتي زاده را به عضويت در هيأت اجرائي آن براي مدت سه سال منصوب مي نمايم.
شرح وظايف هر يك از دو جمع طبق آئين نامه تعيين گرديده است. وظيفه اصلي حضرات آقايان آن است كه با تقسيم و تعيين شرح وظيفه ي هر يك از اعضاء و با كمك حضرات ائمه جمعه ي محترم، فريضه ي بزرگ نماز جمعه را براي مردم، هر چه مفيدتر و پربارتر فرمايند و گزارش كار را بصورت نوبه اي به اينجانب ارائه نمايند.

والسلام عليكم و رحمةالله
سيد علي خامنه اي
7/11/68
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /