پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار شركت كنندگان در همايش مجمع جهانى اهل بيت (ع)

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار شركت كنندگان در همايش مجمع جهانى اهل بيت عليهم السلام تصريح كردند: علاج واقعى همه مشكلات كنونى دنياى اسلام، حفظ و تقويت روحيه و هويت اسلامى است.
ايشان با اشاره به اينكه با تشكيل نظام اسلامى در ايران پرچم آزاديخواهى، استقلال طلبى و مبارزه براى عدالت در دست پيروان اهل بيت عليهم السلام قرار گرفته است، افزودند: شيعيان همواره منادى وحدت اسلامى بوده اند و جمهورى اسلامى ايران با توجه به اين مسئله، دفاع از امت اسلامى را وظيفه خود مى داند.
مقام معظم رهبرى با يادآورى حمايت جمهورى اسلامى ايران از مردم فلسطين و مبارزه آنان با رژيم اشغالگر صهيونيستى خاطر نشان كردند: نظام اسلامى در ايران براساس اين آرمان خود در طول 25 سال گذشته با استكبار و اشغالگران صهيونيست و پشتيبانان آنها كنار نيامده و كنار نخواهد آمد.
حضرت آيت الله خامنه اى، با اشاره به تلاش استكبار جهانى و در رأس آن آمريكا براى محو روحيه اسلامى در ميان مسلمانان، بر لزوم ارتباط بيش از پيش همه مسلمانان بويژه پيروان اهل بيت عليهم السلام تأكيد كردند و افزودند: شهيد بزرگوار مرحوم آيت الله سيدمحمدباقر حكيم از فعالين مجمع جهانى اهل بيت عليهم السلام بود و با تلاش و مجاهدت خود توانست مركز وحدت كلمه و تمركز عواطف و افكار ملت عراق حول محورهاى اساسى شود.
ايشان مهمترين مشكل كنونى مردم عراق را حضور اشغالگران دانستند و تأكيد كردند: اگر به ملت عراق اجازه داده شود تا حكومت و قانون اساسى را براساس اختيار و عقايد خود برگزيند، قطعاً كشور خود را بخوبى اداره خواهند كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /