پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار فرماندهان رده‏هاى مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامى

رهبر معظم انقلاب اسلامى ظهر امروز در ديدار فرماندهان رده هاى مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، سپاه را هديه اى الهى براى ملت ايران و تاريخ كشور برشمردند و افزودند: بركات اين نهاد مبارك در حال و آينده ايران، ماندگار و هميشگى خواهد بود.
حضرت آيت الله خامنه اى با اشاره به رشد و ارتقاى سپاه پاسداران در گذر از سالهاى دشوار و حوادث پيچيده 25 سال اخير افزودند: تجربه هاى فراوان، آبديدگى در ميدانهاى مختلف، رويش هاى "تازه و پرطراوت" و برخوردارى از مجموعه انسانهايى كه با پايدارى در صراط مستقيم به نوادر تاريخ و عناصرى بى بديل تبديل شده اند، دستاوردهاى بزرگى است كه سپاه را مجموعه اى پرافتخار و مستحكم ساخته است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى با اشاره به استمرار خصومتهاى دشمنان اسلام و انقلاب با ملت ايران خاطرنشان كردند: دو قرن اخير، دوران تلاش هاى مختلف مستكبران و استعمارگران براى چپاول منافع و منابع ملتها و استقرار نظام استبداد بين المللى در جامعه جهانى بوده است اما انقلاب اسلامى در روند غارتگرى ديكتارتورهاى بين المللى، موانع بزرگى ايجاد كرده و همين امر موجب خصومت عميق آنها با ملت ايران شده است.
ايشان ضمن توصيه به سپاهيان پاسدار براى پاسدارى از پارسايى و تعميق ارتباط با پروردگار افزودند: بايد با فراهم آوردن همه لوازم و ضروريات مادى و معنوى استحكام سپاه را به عنوان ستون برجسته بناى رفيع نظام اسلامى افزايش داد.
حضرت آيت الله خامنه اى در تبيين موانعى كه انقلاب اسلامى بر سر راه تحقق اهداف نامشروع مستكبران ايجاد كرده است به مسئله فلسطين اشاره كردند و افزودند: در آستانه پيروزى انقلاب اسلامى، امريكا و اسرائيل با پايمال كردن كامل حقوق ملت فلسطين در حال پايان دادن به مسئله فلسطين بودند اما به بركت انقلاب ملت ايران، اكنون جوانان و نوجوانان فلسطينى با دستهاى خالى، خبيث ترين عنصر رژيم صهيونيستى يعنى شارون جنايتكار را به درماندگى محض كشانده اند.
ايشان همچنين مشغول شدن رژيم صهيونيستى در داخل سرزمينهاى اشغالى را از جمله بركات انتفاضه خواندند و خاطرنشان كردند: اگر صهيونيستهاى افزون طلب گرفتار انتفاضه نبودند بدون ترديد براى سيطره بر مصر و سوريه و لبنان و ديگر كشورهاى خاورميانه وارد عمل مى شدند.
حضرت آيت الله خامنه اى بيدارى نشأت گرفته از انقلاب اسلامى را از ديگر موانع چپاولگرى قدرتهاى جهانى برشمردند و افزودند: به بركت بيدارى و انگيزش اسلامى ملتها، مستكبران به هر كشور اسلامى هجوم بياورند، به مشكلاتى كه اكنون در عراق دارند گرفتار خواهند شد.
ايشان با اشاره به آيات قرآنى در مورد هجوم جبهه دشمنان و زورگويان به مسلمانان افزودند: ملت ايران از ادامه دشمنى آمريكاى جهانخوار - صهيونيزم بين الملل و ديگر زورگويان با نظام اسلامى تعجبى نكرده است بلكه تحقق پيش بينى قرآن كريم در مورد استمرار اين خصومت، بر ايمان عميق ملت ايران افزوده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامى تأكيد كردند: اين هجوم و خصومت تا هنگامى كه دشمنان مأيوس نشوند ادامه خواهد داشت بنابراين بايد بگونه اى عمل كرد كه يأس از غلبه بر ملت ايران، بر جبهه دشمنان سايه اندازد.
حضرت آيت الله خامنه اى با يادآورى وعده خداوند مبنى بر پيروزى قطعى مسلمانان تأكيد كردند: همچنانكه پروردگار كريم وعده تخلف ناپذير داده است ايستادگى در برابر دشمنان، آنان را از غلبه بر ملت ايران مأيوس خواهد كرد و به فضل پروردگار ملت ايران همچون گذشته آماده اين مقاومت و پايدارى است.
در آغاز اين ديدار حجةالاسلام والمسلمين موحدى كرمانى نماينده ولى فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و سرلشكر رحيم صفوى فرمانده كل سپاه پاسداران بر آمادگى سپاهيان پاسدار براى دفاع از ملت ايران و نظام اسلامى تأكيد كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /