پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار وزير اطلاعات و جمعى از مديران و كاركنان اين وزارتخانه

حضرت آيت الله خامنه اى رهبر معظم انقلاب اسلامى امروز در ديدار وزير اطلاعات و جمعى از مديران، كارشناسان و كاركنان اين وزارتخانه، با قدردانى از خدمات خالصانه و بسيار با ارزش مجموعه وزارت اطلاعات تأكيد كردند: اين تلاشها كه در شرايط دشوار و پيچيده صورت مى گيرد و بسيارى از مردم و مسؤولان هم از آن بى اطلاع هستند، قطعاً از اعمالى است كه خداوند آنها را بصورت ويژه تحت نظر و عنايت دارد و نيروهاى وزارت اطلاعات بايد قدرشناس چنين جايگاه و منزلتى باشند.
ايشان با اشاره به تواناييهاى علمى و تخصصى بسيار خوب در وزارت اطلاعات و حساسيت كار در اين وزارتخانه افزودند: مديران و كاركنان وزارت اطلاعات بايد علاوه بر افزايش تواناييهاى تخصصى، ارتباط معنوى خود را نيز هرچه بيشتر با خداوند متعال تقويت نمايند تا همواره در مقابل وسوسه ها تسليم ناپذير باشند.
مقام معظم رهبرى، ياد و ذكر خدا و اطمينان به كمك الهى را در كارهاى دشوار بسيار نتيجه بخش دانستند و خاطرنشان كردند: هوشيارى نيز از جمله مسائل مهمى است كه همه مسؤولان و دستگاههاى مسؤول بويژه وزارت اطلاعات بايد آنرا حفظ نمايند. ايشان با قدردانى از هماهنگى و هوشيارى دستگاههاى مسؤول در اغتشاش هاى خردادماه تأكيد كردند: تا هنگامى كه هوشيارى وجود داشته باشد هيچيك از توطئه ها و رجزخوانيهاى دشمنان نظام به نتيجه نخواهد رسيد.
در اين ديدار پيش از سخنان مقام معظم رهبرى، آقاى يونسى وزير اطلاعات با اشاره به هماهنگى خوب ميان اين وزارتخانه و ديگر دستگاههاى مسؤول، از فعاليتهاى مديران و كاركنان وزارت اطلاعات و نتايج مثبت اين فعاليتها گزارشى ارائه كرد و گفت: وزارت اطلاعات با شناختى كه از شرايط كشور و توطئه هاى دشمنان دارد اين نويد را مى دهد كه ايران اسلامى، امروز مستحكم تر از هر زمان ديگر آماده رسيدن به يك آينده بسيار درخشان و همراه با اقتدار است.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /