پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

مراسم‌ نظامي‌ مشترك‌ نيروهاي‌ مسلح‌

فرمانده‌ معظم‌ كل‌ قوا، عصر امروز در مراسم‌ نظامي‌ مشترك‌ نيروهاي‌ مسلح‌ در پايگاه‌ دهم‌ شكاري‌ نيروي‌ هوايي‌ در چابهار، ارتش‌، سپاه‌، بسيج‌ و نيروهاي‌ انتظامي‌ را مورد اعتماد مردم‌ و بازوان‌ تواناي‌ ملت‌ در دفاع‌ از «استقلال‌ و تماميت‌ ارضي‌ سرزمين‌ پهناور ايران‌» برشمردند و تأكيد كردند: وجب‌ به‌ وجب‌ اين‌ خاك‌ معطر، براي‌ يكايك‌ ملت‌ ايران‌، عزيز و مغتنم‌ است‌.
ايشان‌، با اشاره‌ به‌ احترام‌ ملت‌ ايران‌ به‌ ديگر ملتها و توجه‌ نظام‌ اسلامي‌ به‌ منافع‌ ديگر كشورها افزودند: ايران‌ حساس‌ترين‌ سواحل‌ را از شمال‌ خليج‌ فارس‌ تا درياي‌ عمان‌ در اختيار دارد و مهمترين‌ منطقه‌ نفتي‌ جهان‌، زير چشمان‌ تيزبين‌ نيروهاي‌ مسلح‌ ماست‌ و اين‌ نيروهاي‌ شجاع‌ و پرافتخار، با قدرت‌ تمام‌ از منافع‌ و حقوق‌ ملت‌ ايران‌ دفاع‌ مي‌كنند.
فرمانده‌ كل‌ قوا، با تجليل‌ از خدمات‌ ارزشمند نيروي‌ هوايي‌، نيروهاي‌ مسلح‌ را به‌ استفاده‌ از دانش‌ پيشرفته‌ و بهره‌مندي‌ از تجربيات‌ دفاع‌ مقدس‌ توصيه‌ كردند و افزودند: با تكيه‌ بر ايمان‌، انگيزه‌ و «هوش‌ و استعداد» جوانان‌ ايراني‌، آمادگيهايتان‌ را براي‌ اداي‌ وظايف‌ سنگين‌ خود و كسب‌ افتخارات‌ بيشتر براي‌ ملت‌ ايران‌، روزبروز، افزايش‌ دهيد.
در ابتداي‌ ورود رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ به‌ ميدان‌ صبحگاه‌ پايگاه‌ دهم‌ شكاري‌ در كرانه‌ درياي‌ عمان‌ سرود جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ نواخته‌ شد و ايشان‌ با حضور در مقابل‌ يادمان‌ شهدا از مقام‌ شامخ‌ حماسه‌ آفرينان‌ دفاع‌ مقدس‌ تجليل‌ كردند.
فرمانده‌ كل‌ قوا سپس‌ از نيروهاي‌ مستقر در ميدان‌ سان‌ ديدند.
در اين‌ مراسم‌، سرتيپ‌ پرديس‌ فرمانده‌ نيروي‌ هوايي‌ ارتش‌ گفت‌: با دستيابي‌ به‌ فناوري‌ هوشمند و اتكاي‌ به‌ نيروهاي‌ مؤمن‌ و متخصص‌، آماده‌ دفاع‌ از آسمان‌ نيلگون‌ ايران‌ اسلامي‌ هستيم‌.
سرتيپ‌ عليدادي‌، فرمانده‌ پايگاه‌ دهم‌ شكاري‌ نيز گزارشي‌ از آمادگي‌ پرسنل‌ و تجهيزات‌ اين‌ پايگاه‌ بيان‌ كرد.
سپس‌ يگانهاي‌ نمونه‌ نيروهاي‌ سه‌گانه‌ ارتش‌، سپاه‌، بسيج‌ و نيروي‌ انتظامي‌ از مقابل‌ فرمانده‌ معظم‌ كل‌ قوا رژه‌ رفتند.
فرمانده‌ كل‌ قوا، همچنين‌ ضمن‌ بازديد از پايگاه‌ دهم‌ شكاري‌ از روند بازسازي‌ و تعميرات‌ اساسي‌ هواپيما اف‌ ـ4 در اين‌ پايگاه‌ بازديد كردند.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /