پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار پرشور خانواده‌هاي‌ معظم‌ شهداي‌ استان‌ سيستان‌ و بلوچستان

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ صبح‌ امروز در ديدار پرشور هزاران‌ تن‌ از خانواده‌هاي‌ معظم‌ شهداي‌ استان‌ سيستان‌ و بلوچستان‌ تاكيد كردند: شهيدان‌ سرافراز ،مظهر انتخاب‌ آگاهانه‌ و مجاهدتهاي‌ ملت‌ بزرگ‌ ايران‌ بشمار مي‌روند و راه‌ پرافتخار آنان‌ در اين‌ سرزمين‌، ادامه‌ خواهد يافت‌.
حضرت‌ آيت‌ الله‌ خامنه‌اي‌، فداكاري‌ و ايثار شهيدان‌ را، سرشار از زيبايي‌ و طراوت‌ معنوي‌ خواندند و با تجليل‌ از شهداي‌ استان‌ سيستان‌ وبلوچستان‌ افزودند: شهيدان‌ «دانشگاهي‌، روحاني‌، محصل‌، كشاورز و شهري‌ و روستايي‌» اين‌ استان‌، برغم‌ مشكلات‌ فراوان‌ زندگي‌، به‌ ياري‌ اسلام‌ برخاستند و اين‌ واقعيت‌، بر عظمت‌ فداكاري‌ آنان‌ مي‌افزايد.
رهبر معظم‌ انقلاب‌، جانبازان‌ را شهيدان‌ زنده‌ انقلاب‌ و آزادگان‌ را همراهان‌ و رهروان‌ پر استقامت‌ شهيدان‌ خواندند و با تجليل‌ از صبر و پايداري‌ پدران‌ ،مادران‌، همسران‌ و فرزندان‌ شهيدان‌ افزودند: ملت‌ ايران‌ با اتكاي‌ به‌ همين‌ ارزشها و مجاهدتها تلاش‌ شيطاني‌ مراكز استكباري‌ را براي‌ منزوي‌ كردن‌ اسلام‌، باطل‌ كرد و با تجديد حيات‌ تاريخي‌ اسلام‌، به‌ ملتهاي‌ مسلمان‌ احساس‌ هويت‌ و عزت‌ بخشيد.
ايشان‌، رضاي‌ الهي‌ و عزت‌ اسلام‌ را با ارزش‌ترين‌ امور خواندند و تاكيد كردند: آثار وجودي‌ شهيدان‌، به‌ نشانه‌ حيات‌ جاودانه‌ آنها، همواره‌ در سراسر ايران‌ اسلامي‌، احساس‌ خواهد شد.
حضرت‌ آيت‌ الله‌ خامنه‌اي‌، تلاش‌ بيشتر براي‌ جبران‌ عقب‌ ماندگي‌هاي‌ تحميلي‌ را وظيفه‌اي‌ همگاني‌ خواندند و افزودند: راه‌ انقلاب‌، طولاني‌ اما بسيار خوش‌ عاقبت‌ است‌ و همه‌ قشرهاي‌ مردم‌ بويژه‌ جوانان‌، با «اراده‌ و نيرو و نشاط» و بانگاه‌ به‌ اهداف‌ دراز مدت‌ انقلاب‌، اين‌ راه‌ پرافتخار را ادامه‌ خواهند داد.
در ابتداي‌ اين‌ ديدار آقاي‌ اصلي‌ مدير كل‌ بنياد شهيد استان‌ سيستان‌ و بلوچستان‌ با اشاره‌ به‌ حدود 2000 شهيد و مفقودالاثر ،نزديك‌ به‌ 4 هزار جانباز و قريب‌ 600 آزاده‌ در اين‌ استان‌ گفت‌ راه‌ عزت‌ آفرين‌ اين‌ عزيزان‌، ادامه‌ خواهد يافت‌.
در ادامه‌ مراسم‌ يكي‌ از آزادگان‌ استان‌ به‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ خير مقدم‌ گفت‌ و فرزند يكي‌ از شهيدان‌ معظم‌ استان‌ سيستان‌ و بلوچستان‌، نوشته‌اي‌ پراحساس‌ را در تجليل‌ از شهيدان‌ قرائت‌ كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /