پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار وزير و جمعي‌ از مسؤولان‌ وزارت‌ اطلاعات‌

رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ امروز در ديدار وزير و جمعي‌ از مسؤولان‌ وزارت‌ اطلاعات‌ تأكيد كردند دستگاه‌ اطلاعاتي‌ كشور بايد طرحها و نقشه‌هاي‌ دشمن‌ را در تمامي‌ عرصه‌هاي‌ سياسي‌، اقتصادي‌، اجتماعي‌ و فرهنگي‌ خنثي‌ كند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با اشاره‌ به‌ تشكيل‌ دستگاه‌ اطلاعاتي‌ كشور بر مبناي‌ انگيزه‌هاي‌ كاملا انقلابي‌ و سالم‌ تصريح‌ كردند: نيروهاي‌ مؤمن‌ وزارت‌ اطلاعات‌، برغم‌ دشواريها و مشكلات‌ ذاتي‌ كار خود، خدمات‌ ارزنده‌اي‌ براي‌ اسلام‌ و انقلاب‌ و ايران‌ انجام‌ داده‌اند.
ايشان‌ خصومت‌ دشمنان‌ انقلاب‌ با وزارت‌ اطلاعات‌ را كاملا جدي‌ و ريشه‌دار خواندند و افزودند: تمامي‌ مسئولان‌، رده‌ها و عناصر وزارت‌ اطلاعات‌ بايد با هوشياري‌ كامل‌، تعميق‌ ارتباط با پروردگار و دوري‌ از هرگونه‌ انحراف‌ و فساد، راه‌ تحقق‌ اين‌ هدف‌ دشمن‌ را سد كنند.
رهبر معظم‌ انقلاب‌ با تجليل‌ از خدمات‌ وزارت‌ اطلاعات‌ در عرصه‌هاي‌ مختلف‌ از جمله‌ مبارزه‌ با مفاسد اقتصادي‌ خاطرنشان‌ كردند: ممكن‌ است‌ فعاليتهاي‌ اقتصادي‌ و يا فرهنگي‌، در ظاهر ارتباطي‌ با اين‌ وزارتخانه‌ نداشته‌ باشد اما در واقع‌ وزارت‌ اطلاعات‌ بايد در تمام‌ زمينه‌هايي‌ كه‌ دشمن‌ اهداف‌ گوناگون‌ خود را تعقيب‌ مي‌كند، فعال‌ باشد و با كشف‌ و شناخت‌ روشهاي‌ پيچيده‌ سياسي‌، اقتصادي‌، اجتماعي‌ و فرهنگي‌ دشمنان‌، در مقابل‌ آنها بايستد.
ايشان‌ با اشاره‌ به‌ اقتدار ملت‌ ايران‌ و نظام‌ اسلامي‌ در برابر دشمنان‌ افزودند: استكبار بخوبي‌ فهميده‌ است‌ كه‌ جز از راه‌ ترويج‌ تفكرات‌ غلط و منحرف‌ نمي‌تواند ضربه‌ اساسي‌ به‌ نظام‌ اسلامي‌ بزند و متأسفانه‌ در اين‌ ميان‌ برخي‌ عناصر و جريانهاي‌ مرعوب‌، منحرف‌ و غربزده‌ نيز، همين‌ راه‌ را مي‌روند كه‌ وزارت‌ اطلاعات‌ بايد با اين‌ هدف‌ دشمن‌ نيز، هوشيارانه‌، دقيق‌ و صحيح‌ مقابله‌ كند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با تأكيد برپرهيز كامل‌ وزارت‌ اطلاعات‌ از تأثيرپذيري‌ از جناحها و احزاب‌ سياسي‌ افزودند: تمام‌ كارهاي‌ و فعاليتهاي‌ دستگاه‌ اطلاعاتي‌ كشور بايد بر طبق‌ موازين‌ شرعي‌ و قانوني‌ انجام‌ شود و وزارت‌ اطلاعات‌ بعنوان‌ مظهر اصولگرايي‌ جمهوري‌ اسلامي‌، از مباني‌، آرمانها و اهداف‌ انقلاب‌، با قدرت‌ دفاع‌ كند.
در اين‌ ديدار، آقاي‌ يونسي‌ وزير اطلاعات‌ در سخناني‌ عشق‌ به‌ اسلام‌، امام‌ و رهبري‌ را شالوده‌ وزارت‌ اطلاعات‌ خواند و گفت‌: سربازان‌ گمنام‌ امام‌ زمان‌(عج‌) با تجربياتي‌ گرانقدر، مشتاق‌ جهاد و مبارزه‌ با دشمنان‌ جمهوري‌ اسلامي‌ و دشمنان‌ رهبري‌ هستند و چيزي‌ جز مبارزه‌ با طاغوتهاي‌ فتنه‌گر و دشمنان‌ ضدانقلاب‌ آنها را راضي‌ نخواهد كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /