پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار اعضاي‌ ستاد كنگره‌ وزرا و 15 هزار شهيد دولت‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ امروز در ديدار اعضاي‌ ستاد كنگره‌ وزرا و 15 هزار شهيد دولت‌، محور قرار دادن‌ بزرگداشت‌ شهيدان‌ دولت‌ و وزارتخانه‌ها را در مراسم‌ هفته‌ دولت‌ كاري‌ صحيح‌ و ضروري‌ دانستند و افزودند: روحيه‌ بسيجي‌ بايد در مجموعه‌ عظيم‌ دولت‌ و دستگاهها و وزارتخانه‌هاي‌ مختلف‌ حفظ و تقويت‌ شود.
ايشان‌ عشق‌ و ارادت‌ ملت‌ به‌ شهيدان‌ سرافراز «انقلاب‌ و حماسه‌ دفاع‌ مقدس‌» را الگويي‌ براي‌ دولتمردان‌ و همه‌ مسؤولان‌ كشور برشمردند و تصريح‌ كردند: مسؤولان‌ اصلي‌ كشور از علاقمندان‌ مفاهيم‌ ارزشمندي‌ همچون‌ شهيد و شهادت‌ و ايثار هستند كه‌ اين‌ ارادت‌ بايد بروز و ظهور پيدا كند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با انتقاد از كساني‌ كه‌ دانسته‌ يا ندانسته‌ بنيانهاي‌ ايماني‌ و اعتقادي‌ مردم‌ را تضعيف‌ و تخريب‌ مي‌كنند افزودند: ايمان‌، عشق‌ و روح‌ «ايثارگري‌ و پايداري‌» ملت‌، مبناي‌ همه‌ دستاوردهاي‌ عظيمي‌ است‌ كه‌ تاكنون‌ نصيب‌ انقلاب‌ و جامعه‌ شده‌ است‌.
در اين‌ ديدار آقاي‌ زنگنه‌ وزير نفت‌ و رئيس‌ ستاد كنگره‌ وزرا و 15 هزار شهيد دولت‌ در گزارشي‌ از فعاليتهاي‌ اين‌ ستاد گفت‌ امسال‌ محور اصلي‌ مراسم‌ هفته‌ دولت‌ به‌ تجليل‌ از 15 هزار شهيد دولت‌ اختصاص‌ يافته‌ است‌.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /