پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار مسؤولان‌ و جمعي‌ از اعضاي‌ جمعيت‌ دفاع‌ از ملت‌ فلسطين‌

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ امروز در ديدار مسؤولان‌ و جمعي‌ از اعضاي‌ جمعيت‌ دفاع‌ از ملت‌ فلسطين‌ با تأكيد بر اينكه‌ عليرغم‌ تبليغات‌ جهاني‌، انتفاضه‌ فلسطين‌ خاموش‌ شدني‌ نيست‌ و آينده‌ آن‌ همراه‌ با رستگاري‌ و پيروزي‌ است‌ تصريح‌ كردند: نسل‌ امروز ما به‌ ياري‌ خداوند، آزادي‌ فلسطين‌ را مشاهده‌ خواهد كرد.
ايشان‌، مسئله‌ فلسطين‌ را مهمترين‌ مسئله‌ دنياي‌ اسلام‌ برشمردند و خاطرنشان‌ كردند: بسياري‌ از گرفتاريهاي‌ دنياي‌ اسلام‌ ناشي‌ از وجود غده‌ سرطاني‌ رژيم‌ صهيونيستي‌ در پيكره‌ عظيم‌ جهان‌ اسلام‌ است‌.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با اشاره‌ به‌ تيزبيني‌ و هوشياري‌ امام‌ خميني‌ (ره‌) در قبال‌ مسئله‌ فلسطين‌ افزودند: امام‌(ره‌) از اواخر سال‌ 41 همواره‌ بر مسئله‌ فلسطين‌ تأكيد داشتند و از همان‌ زمان‌ نفوذ و سلطه‌ تدريجي‌ صهيونيستها را بواسطه‌ رژيم‌ منحوس‌ پهلوي‌ در ايران‌ تشخيص‌ داده‌ بودند كه‌ اين‌ مسئله‌ با گذشت‌ زمان‌ براي‌ همه‌ آشكار شد.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ پيروزي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ را بزرگترين‌ خطر براي‌ آرزوها و نقشه‌هاي‌ صهيونيستها دانستند و با اشاره‌ به‌ مواضع‌ امام‌ (ره‌) از ابتداي‌ پيروزي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در قبال‌ مسئله‌ فلسطين‌ خاطرنشان‌ كردند: هرگونه‌ كوتاهي‌ در قضيه‌ فلسطين‌ به‌ ضرر منافع‌ ملي‌ كشور است‌ و امروز عزت‌، قدرت‌، وحدت‌ و منافع‌ ملي‌ ما در گرو ايستادگي‌ در مقابل‌ غده‌ سرطاني‌ رژيم‌ صهيونيستي‌ مي‌باشد و اين‌ موضع‌، موضعي‌ مستدل‌ و قابل‌ اثبات‌ است‌.
ايشان‌ با اشاره‌ به‌ پشتيباني‌ سياسي‌ و اقتصادي‌ قدرتهاي‌ جهاني‌ از رژيم‌ صهيونيستي‌ و تسلط صهيونيستها بر رسانه‌هاي‌ جهاني‌ افزودند: يكي‌ از كارهايي‌ كه‌ بايد جمعيت‌ دفاع‌ از ملت‌ فلسطين‌ انجام‌ دهد، احياء معارف‌ فلسطيني‌ بصورت‌ مستدل‌ و به‌ روز در ميان‌ نخبگان‌ و عموم‌ مردم‌ در داخل‌ و خارج‌ كشور مي‌باشد. حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ همچنين‌ از فعاليتهاي‌ جمعيت‌ دفاع‌ از ملت‌ فلسطين‌ قدرداني‌ كردند.
در اين‌ ديدار پيش‌ از سخنان‌ مقام‌ معظم‌ رهبري‌، خانم‌ زهرا مصطفوي‌ رئيس‌ جمعيت‌ دفاع‌ از ملت‌ فلسطين‌ در سخناني‌ هدف‌ از تأسيس‌ اين‌ جمعيت‌ را حمايت‌ عملي‌ از مردم‌ مظلوم‌ فلسطين‌ و شناساندن‌ ماهيت‌ حقيقي‌ صهيونيسم‌ عنوان‌ كرد و گفت‌: كشورهاي‌ اسلامي‌ بايد با اتخاذ وحدت‌ رويه‌ و اقدامات‌ عملي‌ از جمله‌ تحريم‌ اقتصادي‌ رژيم‌ صهيونيستي‌ به‌ ياري‌ مردم‌ فلسطين‌ بشتابند.
همچنين‌ آقاي‌ رحماندوست‌ دبير جمعيت‌ دفاع‌ از ملت‌ فلسطين‌ در اين‌ ديدار از ساختار تشكيلاتي‌ اين‌ جمعيت‌ و برخي‌ فعاليتهاي‌ آن‌ از جمله‌ تأسيس‌ خبرگزاري‌ قدس‌ و طرح‌ هر روز يك‌ عمل‌ براي‌ حمايت‌ از فلسطين‌، گزارشي‌ ارائه‌ كرد.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /