پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

ديدار جمع‌ خانواده‌هاي‌ شهداي‌ كاشان‌، آران‌ و بيدگل

حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامي‌ امروز در جمع‌ خانواده‌هاي‌ شهداي‌ كاشان‌، آران‌ و بيدگل‌ از شهدا بعنوان‌ مظهر عقلانيت‌ ديني‌ و مدافع‌ حقانيت‌ و عدالت‌ ياد و تصريح‌ كردند: همانگونه‌ كه‌ جوانان‌ پرافتخار ايران‌ در دهه‌ 60 توانستند نام‌ اسلام‌ را عزيز و بلند مرتبه‌ نمايند، نسل‌ جوان‌ امروز نيز با آگاهي‌ روشن‌ بيني‌ و صفاي‌ خود خواهد توانست‌ پرچم‌ اسلام‌، عدالت‌ و حقانيت‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ را در جهان‌ به‌ اهتزاز درآورد.
ايشان‌ با اشاره‌ به‌ احساسات‌ و عواطف‌ همراه‌ با عقل‌، منطق‌ و استدلال‌، در حركت‌ عظيم‌ شهادت‌ و ايثار در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ و گسترش‌ اين‌ روحيه‌ در ميان‌ اقشار مختلف‌ جامعه‌ افزودند: جوانان‌ دلاور و انقلابي‌ كشور كه‌ در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ با فهم‌ و درك‌ بالا و همراه‌ با احساسات‌ معنوي‌ و اسلامي‌، توان‌ يافتن‌ حق‌ را در ميان‌ ظلمت‌هاي‌ متراكم‌ دنيا بدست‌ آوردند و با جرأت‌ بسوي‌ آن‌ شتافتند، انسانهاي‌ برجسته‌اي‌ در همه‌ برهه‌ها و زمانها هستند.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با اشاره‌ به‌ ايستادگي‌ نظام‌ اسلامي‌ در مقابل‌ مراكز قدرت‌ بين‌ المللي‌ و سلطه‌ جهاني‌ در طول‌ سالهاي‌ گذشته‌، از شهيدان‌ انقلاب‌ بويژه‌ دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ بعنوان‌ شهداي‌ دفاع‌ از جبهه‌ حق‌ و عدالت‌ در جهان‌ نام‌ بردند و با اشاره‌ به‌ وظيفه‌ مردم‌ و مسؤولان‌ براي‌ قدرداني‌ عملي‌ از شهدا و خانواده‌هاي‌ آنان‌ تأكيد كردند: خانواده‌ها و فرزندان‌ شهيدان‌ نيز بايد نام‌ و ياد شهدا را با عمل‌، گفتار و روحيه‌ خود همچنان‌ عزيز و ارجمند بدارند.
مقام‌ معظم‌ رهبري‌ با تأكيد بر اينكه‌ اگرشهدا، جانبازان‌ و ايثارگريهاي‌ آنان‌ نبود، امروز ملت‌ ايران‌ تيره‌روزترين‌ ملت‌ منطقه‌ بود خاطرنشان‌ كردند: هركسي‌ كه‌ بخواهد حركت‌ عظيم‌ شهادت‌ را در كشور ناديده‌ بگيرد و يا تحقير نمايد، به‌ تاريخ‌ ملت‌ ايران‌ خيانت‌ كرده‌ است‌.
حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ با اشاره‌ به‌ سرافرازي‌ خانواده‌هاي‌ شهدا و اجر بالاي‌ آنان‌ تأكيد كردند: ملت‌ ايران‌ و خانواده‌هاي‌ شهدا بايد همواره‌ به‌ شهدا و راه‌ شهدا افتخار كنند.
خاطرنشان‌ مي‌شود در ابتداي‌ اين‌ مراسم‌ فرزند شهيد سيدعلي‌ حسينيان‌ به‌ بيان‌ احساسات‌ خود از ديدار با مقام‌ معظم‌ رهبري‌ پرداخت‌.
کاربر گرامی؛ لطفا قبل از تکمیل فرم، موارد زیر را مطالعه کنید:
  • جهت مکاتبه با دفتر، از قسمت ارسال نامه استفاده نمایید.
  • به منظور استفتاء یا ارسال سوال شرعی، از قسمت ارسال سوال شرعی استفاده نمایید.
  • جهت ارایه انتقاد و پیشنهاد به سایت دفتر، از قسمت ارتباط با پایگاه استفاده نمایید.
  • از فرم زیر فقط برای ارایه نظرات در مورد محتوای همین صفحه استفاده نمایید.
  • مسوولیت ارسال اشتباه بر عهده ارسال کننده آن است.
700 /